• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

posion/matthijs/ik raak blut

Idd dan zit er nog lucht in je loop, ik zie ook dat je je reservoir boven alles hebt staan. Dit veroorzaakt dat er nog lucht inzit, anders moet je ff proberen je kast te draaien (pc uit, pomp ook) zodat je de lucht naar je reservoir kan laten stromen.

Anders moet je af en toe je pomp aanzetten als die tenminste niet lucht aan gaat zuigen, dat is fataal bij centrifugaal pompen.
 
Demonteren is de enigste oplossing. Vervolgens blokje los schroeven en kijken of de O-ring goed zit want ik denk dat de rubberen ring het het blokje te strak/krom/verkeerd zit en daardoor niet goed afsluit.

Dit is idd een domper na zoveel werk, maar als je het vaker doet krijg je er oefening in :p
 
Zit er wel in want ik zie even niet voor me hoe je het anders zou kunnen oplossen. Je kunt het beste ff het blokje zelf onder de loep nemen voor hetzelfde geld is er iets aan kapot, en het laatste wat je wilt is daardoor kapotte hardware.
 
nog een foto van de pc met verlichting.

ps: voeding nog niet binne dus kables nog steeds van mijn andere pc)

2gt0l1s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan