Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ChilledPC verkoopt ook Silver Coils. Volgens mij zijn dat niet dezelfde als die bij Petratech. Deze zijn volgens het plaatje bijna de helft korter.Rechts die van ChilledPC Waarschijnlijk maakt i ze zelf of laat i ze maken. Dus je bent denk ik niet gebonden aan die Iandh killcoils.Het is ook vrij eenvoudig om ze zelf te maken als je het zilver hebt.Want iandh's KillCoil ? Make your own ! -- tutorial van Xilikon op RRTechMaar als je er maar eentje nodig hebt is het natuurlijk wel makkelijker en goedkoper als je die kant en klaar kan kopen.
ChilledPC verkoopt ook Silver Coils. Volgens mij zijn dat niet dezelfde als die bij Petratech. Deze zijn volgens het plaatje bijna de helft korter.
Rechts die van ChilledPC
Waarschijnlijk maakt i ze zelf of laat i ze maken. Dus je bent denk ik niet gebonden aan die Iandh killcoils.
Het is ook vrij eenvoudig om ze zelf te maken als je het zilver hebt.
Want iandh's KillCoil ? Make your own ! -- tutorial van Xilikon op RRTech
Maar als je er maar eentje nodig hebt is het natuurlijk wel makkelijker en goedkoper als je die kant en klaar kan kopen.