• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pc --> tv

Ralphios

Member
PC aansluiten op een TV,
Ik weet er veel van maar ik heb een GTX260, maar ik heb geen idee hoe ik de aansluiting van die videokaart kan gebruiken om op de HDMI van een HD tv aan te sluiten...

Iemand die hier wat vanaf weet?
 
Misschien dit ?

DVI-HDMI.jpg


Gebruik dit zelf voor de PS3 -> TFT ;)
 
Uhm dus ik kan hiermee gewoon me ps3 op mijn pc of beelscherm aansluiten?

VET COOL

Heb je een linkje waar ik deze kan bestellen?

Ik gebruik deze kabel alleen voor PS3 -> TFT
En voor de HDTV gewoon de orginele HDMI kabel
Bestellen..hmmm.. ik heb deze kabel gewoon bij een gameshop gekocht voor 15 euro geloof ik.
waarschijnlijk hebben de computer winkels deze vast ook wel. :)
Maar je moet een truukje doen bij de PS3, om te laten werken anders krijg je geen beeld :p

[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=vuXc9z6XP14]YouTube - How to: PS3 to TFT Monitor[/ame]

Wat alleen jammer is dat je geen geluid heb via de TFT (moet je weer anders aansluiten om te laten werken)
 
Ik heb de kaart van Asus omdat ik toendertijd alleen maar 2x 6pins overhad en geen 8pins had... en mijn nieuwe build stond nog niet centraal... dus nu baal ik wel een beetje maar dat komt wel goed, is een lekker kaartje... zal goed tot zijn recht komen in mijn nieuwe build
 
En welke versie?

ENGTX260 TOP/HTDI/896M
ENGTX260/G/HTDI/896M
ENGTX260/HTDI/896M
ENGTX260 TOP/HTDP/896M
ENGTX260/G/HTDP/896M
ENGTX260/HTDP/896M

(Staat ook op de doos)

------

Edit:

Dan heb je waarschijnlijk de ENGTX260/HTDP/896M editie?
Daar zit inderdaad geen DVI-HDMI adapter bij.

Als je de ENGTX26/HTDI/896M hebt, hoor je wel een adapter te hebben en zou je contact kunnen opnemen met Asus, sturen ze waarschijnlijk gewoon na.
 
Laatst bewerkt:
Asus ENGTX260/HTDP
De ENGTX260/HTDP van Asus is gebaseerd op de NVIDIA GeForce GTX 260 Chip en beschikt over 896 MB GDDR3 Geheugen dat via een 448 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 576 MHz en het geheugen een snelheid van 1998 MHz
 
Terug
Bovenaan