• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

P!nk Ph4nt0m!

Mindere update :(

Me pomptop is uitelkaar geknald.

top1.jpg


top2.jpg


top3.jpg


top4.jpg


Morgen komt mijn heathkiller top binnen :D!
 
Hmm gisteravond nog iets leuks gebeurd, Nadat ik deze pics van de top poste op overclocking.net
kreeg ik een post van mayhem in mijn Aurora Fail topic daar, en Jawoor, Mayhem gaat alles vergoeden, ik hoef niks te kopen en ik hoop dat ik een flinke goodie bag van hun mag verwachten!

Wat ik me dan afvraag? Weten hun waar het probleem zit? brengen ze het niet openbaar? De vloeistof Lost de plexi lijm op van XSPC?

Ik ga pas vragen stellen als ik ook daadwerkelijk de spullen hier voor me neus heb natuurlijk, ik heb ook laten weten dat ik niet hun aan het kleineren ben of aan het ranten/bashen, Het is gewoon jammer dat het product tevroeg op de markt is gekomen onder deze omstandigheden, maar meschien hadden ze gewoon geld nodig? zodat de onderzoeken naar verbeteringen betaalbaar blijven ? we zullen er snel genoeg achterkomen :)
 
Zoo is even updaten

Ik ben ondertussen veel spulletjes bij elkaar aan het verzamelen, Vooral in de details gaat er veel veranderen, Voorkant krijgt iets speciaals.

Voor the party 10 gaan jullie hier leuke dingen lezen, voor tp10 moet hij daarom ook weer draaien:)

Had graag een andere case gewillen, maar of deze upgraden of een andere case? ik vind deze case om eerlijk te zijn al apart genoeg! vooral in NL/BE!
 
@ P. Sockman, Tjha dat zie ik niet gebeuren tbh! want nu ik onderstaande heb gedaan, ben ik weer een beetje in de spirit gekomen ;)

Eerste update dan maar :D!

Tjha de voorkant he, Wat kan je daar nou mee doen?

Aangezien hij aan de voorkant wat ventilatie miste voor me 360 radiator aan me 5.25 gedeelte, heb ik een cut-out gemaakt en een mooi stukje mesh hergebruikt!

Originele 5.25 plaatjes, maar kan nooit lucht bijkomen, dus kleine fail van NZXT :p
IMAG0124.jpg


Gat met voorbedachte gedachtes?
IMAG0125.jpg


Ik gekopieerd :D
IMAG0127.jpg


Origineel zijpaneel mesh gechopt.
IMAG0128.jpg


Plaatje gebogen en een sherpe knik erin geduwd met me duim :p
IMAG0130.jpg


WWWICKLEDS ;)
IMAG0134.jpg


IMAG0137-1.jpg


Bovenkant en voorkant mesh belijning komen overeen! daarom ook zo schuin ;)
 
Terug
Bovenaan