• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

outblaze - Delano

outblaze

New member
hallo allemaal,

0. Echte naam (Voor/Achternaam): Delano van Dijk
1. Nickname: outblaze
2. Leeftijd: 25
3. Woonplaats: den haag
4. Studie/Werk: werk
5. E-mail: karperhoek@hotmail.com
6. MSN: -
7. Xfire: -
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? google

Jouw PC:
MOBO: Asrock 970 Extreme 3
CPU: AMD FX 8120
MEM: 8 gb corsair ddr 3
VGA: Asus hd 7870 ddr5 direct cuII
SOUND: standaard op mobo
HDD1: Samsung
HDD2: (
OPT1: dvd brander
OPT2: dvd speler
PSU: ms tech 750 watt
CASE: Antec Dark Fleet DF85
OS: Windows 7 home premium 64x
MON: philips 2273 led
KB: Logitech G510
MOUSE: Razer Imperator / Razer naga
MOUSEPAD: razer
HS: Razer Piranha
SPRS: -
INET: Ziggo 80mb down
Koeling: Corsair h80 maar aan het orrienteren op een custom water koeling.


Verder wil ik me meer bezig houden met het verbeteren en meer zelf doen aan me build aangezien deze build meer heeft gekost als dat nodig was door een niet mee werkende winkel. Gelukkig begint alles nu vorm te krijgen en ken ik een beetje gaan upgraden alles is op dit moment nog niet ouder als 4 maanden. En ik hoop veel bij te leren op dit forum!

mvg
Delano
 
nou net even de pc lekker schoon gemaakt is weer lekker stil voor de rest moet ik toch maar serieus gaan denken om de kabels netter weg te gaan werken want dat is er ook maar in gegooit geloof ik eerst maar is kijken waar ik moet beginnen

en niet de beste kwaliteit fotos maar had even geen camera bij de hand en een kleine benchmark gedaan.

IMAG0366.jpgIMAG0367.jpgbecnhmark1.jpg
 
dank je freddy!!

ondertussen ben ik even aan het kijken watvoor kleuren ik wil graan gebruiken in de case , Helaas ken ik alleen weinig kanten op kwa draden die al gesleeved zijn of moet alles opnieuw gaan sleeven.
 
Terug
Bovenaan