• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

OrangeDevil

(tijdelijk) de laatste update dan
Hij is nu al even afgewerkt, maar ik ben niet bepaald te spreken over de kleur...

Na hem even te doen draaien met mijn 5870, heb ik een 6990 kunnen kopen, dus wou ik nog even wachten met de pics te posten tot hij volledig "af" was

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, had ik wat problemen met de flow, gezien dat ik alles uitgekuist had voordat ik hem heb samengesteld, dacht ik dat het de pomp was, dus overgegaan naar een D5 met EK-top en 1/2 fittingen. Daarbij ging het nog altijd niet beter; de cpu-jacket zat dus vol rommel, niet genoeg uitgekuist dus...
Eenmaal uitgekuist ging de flow stukken beter!
6990 erin, en gaan!
Momenteel met de fans op een 700-800rpm zit het water op 37° met de gpu op 100%, en de gpu zelf zit op 100% load dus rond de 48°

Allé, ik ga stoppen met zagen, en paar foto's tonen!
Zoals in de 1e post aangegeven kun je de high-res foto's zien op: Index of /undergod2/pics/devil

Toen ik hem had samengesteld nog met de 5870, en paar keer water in/uit door die flow-problemen, kleur was gewoon even toegevoegd voor te testen ;-)
devil_18%20%28Small%29.jpg


En toen kwam het nieuw kaartje toe :D
devil_19%20%28Small%29.jpg


En spijtiggenoeg maar anderhalve week later de jacket ervoor -_-
devil_20%20%28Small%29.jpg


Doosjes uitgepakt, en de 6990 mooi aangekleed :)
devil_21%20%28Small%29.jpg


Toen nog met de 3/8 fittingen/tubing, en hier een eerste indicatie waarom ik niet blij ben van de kleur...
devil_22%20%28Small%29.jpg


En hier dan met de nieuwe orange-uv 1/2 tubing
devil_23%20%28Small%29.jpg


Hetgeen (gelukkig) niet zichtbaar is met het blote oog
devil_24%20%28Small%29.jpg


De final setup nog volledig open :)
devil_25%20%28Small%29.jpg
 
Het systeem draait :D
devil_26%20%28Small%29.jpg


Zonder flits, gekleurd
devil_27%20%28Small%29.jpg


Nog een open-sfeer-foto
devil_28%20%28Small%29.jpg


En nu volledig toe :D
devil_29%20%28Small%29.jpg


Het onderste gedeelte met 1 x 240 rad, pomp en flowmeter (komt niet zo goed uit op foto's, heb beter fototoestel nodig :p)
devil_30%20%28Small%29.jpg


Qua opbouw en cabling ben ik echt blij van het resultaat, alles komt super mooi uit, en de case is zijn geld meer dan waard.
Enkel die kleur hé... het oranje is echt nie uitgekomen zoals ik het wou, het lijkt bijna meer op pis dan iets anders...
Dus ik dacht aan mayhem's pastel white om het te vervangen, al dan niet met uv en rood toevoeging, om het toch een beetje oranje te maken, tding is natuurlijk, dat is geen goedkope vloeistof om even een test te doen qua kleur ^^
Dus nu beetje doorsparen, want om terug volledig proper te krijgen, genoeg vloeistof en kleurvloeistof te hebben zit ik aan een kleine 100 euro :(
Hoop dat jullie hem even mooi vinden als ik, en jullie horen mij wel als ik van kleur ben veranderd
 
ghahahaha ;') "het lijkt bijna meer op pis"
ok ff serieus :) tis een hele mooie build geworden
mag ik vragen waarom je voor een 6990 gegaan bent en niet voor een 7970?
lijkt mij een betere bang for buck en je hebt betere upgrade mogelijkheid
(verbuik niet te vergeten maar daar stellen de meeste van ons zich geen vragen bij :p )
 
Het antwoord daarop is eigenlijk vrij simpel: voor mij is een dual-gpu oplossing als de 6990 een betere keuze omdat door mijn tripple-screen setup mijn resolutie 5760*1080 is, en daar presteert de 6990 beter in dan een enkele 7970 ;-)
+ ik heb die 6990 voor 400 euro kunnen kopen, dan stel je u waarschijnlijk nog minder de vraag waarom ik voor die ben gegaan :p

En ook niet onbelangrijk, die temps van de gpu zijn met een niet-gepushed-overclock-omdat-ik-momenteel-geen-goesting-heb-om-er-tijd-in-te-steken tot 950MHz ;-)
 
Terug
Bovenaan