• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

OrangeDevil

UnderGod

New member
Na lang twijfelen heb ik een nieuwe case gekocht...
Ik wacht ongeduldig af dat een bestelling binnenkomt met nog een aantal stukken zodat ik eraan kan beginnen!

Case is dus geworden:
LittleDevil PC-V8 Inverted ATX Black/White.

De case is gewoonweg collosaal. Hij is iets minder hoog dan mijn Mozart, maar stukken dieper.
Ik heb een nieuw moederbord en cpu besteld zodat ik in alle rust aan deze pc kan verderdoen maar mijn huidige pc kan behouden tot het werk af is :p

De details hou ik voor later, tot alles binnen is en ik er echt aan kan beginnen, maar alvast een kleine teaserfoto :D

devil1.jpg
 
Mijn stukken zijn woensdag binnengekomen!
devil_2%20%28Small%29.jpg


Spijtiggenoeg enorm weinig tijd gehad in de avond vorige week, dus pas vrijdag kunnen beginnen met oude pc uit te halen en effe op luchtkoeling te zetten:
devil_3%20%28Small%29.jpg


Eenmaal de pc terug draaiend, was het dan tijd om de Mozart te gaan leeghalen...
devil_4%20%28Small%29.jpg


Daarna kon ik beginnen aan het leuke werk: de voeding sleeven!
Het thema wordt zwart/oranje, dus hier mooie combinatie aan het maken:
devil_5%20%28Small%29.jpg

devil_6%20%28Small%29.jpg


Uiteindelijk kon ik mij niet inhouden van toch eens het mobo en de res in de case te plaatsen om een beetje een zicht te hebben van hoe het gaat worden, en dit is een mooie foto om aan te tonen hoe groot die case wel is, en ja, dit is een ATX moederbord :p
devil_7%20%28Small%29.jpg


Dat is het dan voor nu.
S'avonds zal ik wel wat doordoen, maar momenteel zal dit zich concentreren op het verdersleeven van de voeding en de fans!

high-res pics op: Index of /undergod2/pics/devil
 
Ziet er goed uit hoor!

Ook leuk om te zien dat anderen ook zo`n heerlijke chaos op tafel hebben tijdens het bouwen/modden, zelf zie je dat nie als je bezig bent. Maar als je de foto`s dan bekijkt zie je het pas :D
 
Heel kleine update.
Vanavond wat verder gedaan met het sleeven en de atx24 is gedaan :)
In detail is het niet perfect met dat de shrinks niet exact dezelfde lengte hebben, maar van "ver" valt het héél goed mee :D
devil_8%20%28Small%29.jpg

En nu tijd voor bedje :)
 
Het zouden maar saaie updates zijn in het begin zou ik elke kabel dat ik sleeve hier gaan posten... Dus hierbij: het zal in de komende dagen wat stil zijn omdat ik volop aan het sleeven ben, toch nog een kleine voor-na foto van de pcie aansluiting :)

devil_9%20%28Small%29.jpg
 
Na het wachten op een bestelling voor wat heatshrink heb ik eindelijk kunnen doordoen :)
Er begint eindelijk wat schot in de zaak te komen! Ik heb gisteren de sleeving van de voeding afgerond (door het wachten op de heatshrink ben ik de voeding lichtjes gaan modden: stuk uitgezaagd voor de dikkere bekabeling door te laten en deksel wit gespoten).
Ook heb ik mn 2 x 240 rads en de pomp in het onderste gedeelte geplaatst.
Er is nog een bestelling voor wat extra fittingen onderweg, dus ik verwacht eigenlijk al volgende week de loop te kunnen afwerken en de eerste leaktest te kunnen doen \o/
Nu moet ik nog wat kabeltjes sleeven, maar ik denk dat ik de fans zo ga laten. deze waren wi gesleeved van in mijn vorige case, als het echt op niets trekt zal ik ze wel opnieuw sleeven :)

En nu; foto's! :applause:

Eerste rad gemonteerd met eveneens op het laagste punt een leeg-maak-aansluiting :)
devil_10%20%28Small%29.jpg


De voeding afgewerkt:
devil_11%20%28Small%29.jpg


Totaal zicht van de voeding:
devil_12%20%28Small%29.jpg


En dan een voorlopig sleeving-overload aan de achterkant, cable-management zal ik doen eens alles erinzit zodat ik niet 10 bandjes nodigheb op dezelfde plaats...
devil_13%20%28Small%29.jpg


Vanavond proberen tijd te vinden voor de 480 rad erin te doen en nog wat verder te sleeven, we zien wel :)
 
Kleine update voor vanavond:
Ik heb de 480 rad eringekregen! Een echt monster als je het mij vraagt :)
Dan toch maar effe snel de fans en 2 uv-strips aangesloten om het toch maar eens in werking te zien :p
Dit is het resultaat:

Sfeerbeeldje van de fancontroller (met protectiefolie :p)
devil_14%20%28Small%29.jpg


Foto van de binnenkant met flits...
devil_15%20%28Small%29.jpg


... en dan zonder flits :D
devil_16%20%28Small%29.jpg


En dan toch nog eentje van de rad, vind het echt een groot ding ^^
devil_17%20%28Small%29.jpg



Dat is het dan voor vanavond, want ik ga eindelijk nog eens tijd maken om een filmpje te zien :)
Todo: verder sleeven en in het onderste gedeelte reeds beginnen met cable-management.
Jullie horen nog van mij :]
 
Toch even een kleine update doen...
Ondertussen draait hij al een paar weken en sinds vorige week zondag is mijn 5870 vervangen door een 6990 \o/
Samen met de jacket voor de 6990 had ik een flowmeter besteld, omdat ik vond dat de stroming toch niet echt dat was en ja hoor; mijn ddc trekt 2 x 240 + 1 x 480 + 1 cpu + 1 gpu niet bepaald...
Gisteren dus een D5 besteld met EK top, en ook 1/2 tubing.
Momenteel worden er geen foto's geplaatst tot ik vind dat de cable-management wat op orde is, maar dat zal met de komst van de nieuwe pomp en tubing waarschijnlijk niet meer te lang duren :)
 
een D5 heeft meer moeite met een restrictive loop dan een ddc pomp, een D5 kan wel meer water verplaatsen maar als de weerstand hoger wordt krijg hij het sneller moeilijk.

Ik weet niet of je een D5 en een DDC in 1 loop moet zetten... beter lijkt me 2 dezelfde pompen
 
Terug
Bovenaan