• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opslaan winkelmandjes, doorsturen winkelmandjes, en meer!

Als het goed is, moet dit het al doen.

Blijf jij ingelogd of log je na elk bezoek weer uit?

-- edit --

Je kan in ieder geval de wenslijst ook gebruiken hiervoor.

nou ik bedoel als je zechmaar uitlogd dat je later zo weer je winkelmandje in kan laden.

en wenslijst is idd een alternatief maar daar kan ook meer instaan, dingen die je met een bepaalde bestelling nog niet wilt doen.

Ow zo. Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.

Het zou dan helemaal mooi zijn als je meerdere winkelmandjes kan opslaan.
Bijvoorbeeld winkelmandje voor project 1 en project 2 :)

winkelwagentje screenshots

Ik het mogelijk om de inhoud van het winkelwagentje groter in beeld te krijgen? Dit is nl een stuk gemakkelijker wanneer je een screenshot van een samengesteld setje voor een ander wilt maken.
Hier heb ik bv al drie screenshots bij elkaar gevoegd voor een basic setje. Hier een mandje bij AT met een uitgebreide set die in 1x erop staat.

Op de meeste forums wordt volgens mij vaak op deze wijze gecommuniceerd wat WC-setjes betreft. Misschien wel handig als je dan een laagdrempilige winkelwagen hebt voor screenshots.

Thanks voor de input! Ik ga checken of dit mogelijk is.

Bijvoorbeeld een aparte knop onderin met "volledige lijst weergeven" en dat er een popup komt met een lange lijst waarin alles van jouw winkelmandje staat.

Of heb je misschien een betere ideeën?

Dat zou idd al een hele verbetering zijn om een screenshot te kunnen maken van het mandje. Zolang het mandke maar geheel of voor een groter deel in beeld komt dan nu het geval is.

Bij AT hebben ze ook sinds kort de mogelijkheid om een "save basket" te doen. Dan krijg je een link naar het desbetreffende mandje. Mooie hiervan is dat je deze link ook aan anderen kan doorgeven. Die kunnen dan zonder op je account ingelogd te zijn de hele winkelwagen zien.
Dit is denk ik weer een stukje beter/makkelijker dan een screenshot, omdat diegene die het mandje ontvangt ook direct naar de produkten in de shop kan klikken.
Hier een voorbeeld van zo een link. Dan sta je zeg maar in 1x in de shop met een volle mand. ;)

Nog een tipje, de links in de winkelmand verwijzen naar tijdelijke URL's specifiek voor dat winkelmandje en voor de ingelogde gebruiker.
Het lijkt mij handiger om daar de artikelen direct te linken naar de gewone website lokaties ipv de sessiegelinkte urls ;)

Voorbeeld, in mijn winkelwagen verwijst de link voor de TFC Xchanger 240 Double naar
Code:
https://highflow-nl.firstfind.nl/radiatoren/2-x-120mm-240-/tfc-xchanger-240-double.html
.
Het lijkt mij handiger als de link verwijst naar
Code:
http://www.highflow.nl/radiatoren/2-x-120mm-240-/tfc-xchanger-240-double.html
dus ook zonder de
Code:
?cs_cookies[customer_password]=08f5e354bf345bfcd5345ed8a1037c7&cs_cookies[customer_user_id]=0000&cs_cookies[csid]=d508572572573245735748ecc305&cs_cookies[cart_languageC]=NL&cs_cookies[secondary_currencyC]=eur&cs_cookies[stat_uniq_code]=00000
daarachter.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier twee discussies samengevoegd.

Deze upgrade van de webshop wordt uitgevoerd en het project gaat volgende week van start.
Hopelijk is het eind deze maand klaar en bruikbaar op de webshop :)

Wat er gaat komen:

- Winkelmandje kan "gedownload" worden als een lijst in een PDF bestand, zodat je het kan doorsturen naar vrienden/familie/kennissen en kan laten goedkeuren :)

- Als je leuke lijst producten in jouw winkelmandje hebt, moet je nu scrollen. Er komt een knop waarmee je de hele lijst kan laten weergeven zonder te scrollen (het wordt dus over de hele lengte van de pagina weergegeven).

- Je kan meerdere winkelmandjes opslaan in jouw profiel. In jouw profiel komt nu ook een link met "winkelmandjes", waarbij je een overzicht ziet van al jouw winkelmandjes ;)

- In de lijst van jouw winkelmandjes, zal achter elke winkelmandje een link staan. Als je daarop klikt, wordt het desbetreffende winkelmandje geladen.

- De link is ook bruikbaar voor andere mensen, zodat vrienden/familie/kennissen jouw winkelmandje middels de link klakkeloos kunnen overnemen :D

- Winkelmandjes zullen x aantal dagen in jouw profiel blijven staan, daarna wordt het verwijderd. We moeten nog uitvogelen hoeveel aantal dagen we het beste kunnen aanhouden.

- En nog wat enkele andere verbeterpuntjes :)

En deze update is geïnstalleerd!

Dit zijn dus de nieuwe functies:

- Als je leuke lijst producten in jouw winkelmandje hebt, moest je nu scrollen.
Er is nu een knop waarmee je de hele lijst kan laten weergeven zonder te scrollen!
(het wordt dus over de hele lengte van de pagina weergegeven).

- Je kan meerdere winkelmandjes opslaan in jouw account.
In jouw account komt nu ook een link met "winkelwagens".
Als je daarop klikt krijg je een overzicht van al jouw winkelwagens.
Deze kan je willekeurig laden en gebruiken!

- In de lijst van jouw winkelmandjes, zal achter elke winkelmandje een link staan.
Als je daarop klikt, wordt het desbetreffende winkelmandje weegegeven.
Daarna kan je kiezen of je die wilt laden.

- De link is ook bruikbaar voor andere mensen, zodat vrienden/familie/kennissen jouw winkelmandje middels de link klakkeloos kunnen overnemen!
(rechtermuisknop op de link en dan "hyperlink kopieren" en plakken waar je het wilt plaatsen ;)

- Winkelmandjes zullen x aantal dagen in jouw profiel blijven staan, daarna wordt het verwijderd. We moeten nog uitvogelen hoeveel aantal dagen we het beste kunnen aanhouden.

Dit moet nog komen:
- Winkelmandje kan "gedownload" worden als een lijst in een PDF bestand, zodat je het kan doorsturen naar vrienden/familie/kennissen en kan laten goedkeuren :)

Laatst bewerkt:
Ik vind het geweldig werken, misschien nog een melding dat het opslaan van winkelmandje alleen werkt als je ingelogt bent. Voor het browsen en winkelen is het in eerste instantie niet nodig om in te loggen, de optie om op te slaan is er echter alleen als je inlogt.

Ignasz

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
CDA441 Kan beeldscherminstellingen niet opslaan Problemen & Oplossingen 4
T Wens lijst/Wishlist doorsturen HighFlow Webshop 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan