• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opslaan winkelmandjes, doorsturen winkelmandjes, en meer!

Bugje:
Als je een winkelwagen opent terwijl er al iets in je winkelwagen zit krijg je keurig een pop-up met de vraag of je wilt toevoegen of de huidige winkelwagen wilt vervangen. Op de knop om je keuze te bevestigen staat echter "toevoegen aan winkelwagen". Beter is gewoon "OK".

Is het ook mogelijk om bij het openen van een opgeslagen winkelwagen de beschikbaarheid per product op te nemen? Als je een winkelwagentje teruglaadt kun je niet meer zien wat de actuele voorraadstatus is zonder ieder product opnieuw aan te klikken.

Verder (heb ik nog niet in de praktijk kunnen testen maar hangt qua oplossing samen met de vorige opmerking); welke prijzen worden in de teruggelezen winkelwagen gebruikt, de prijzen van het moment van aanmaken of die van het moment van oproepen?? Ik neem aan dat jij de prijs wilt weten op het moment van bestellen, niet op het moment van aanmaken winkelwagen??

Ignasz

Zou je daarvan een screenshot willen maken?
Dan kan ik dat doorsturen naar de ontwerpers.

Voorraad indicatie staat op het lijstje, gaan we kijken of het mogelijk is.

Prijzen zijn altijd de actuele prijzen.

Thanks, aangepast naar "Winkelwagen laden".

Optie 4 is als je jouw huidige winkelwagen wilt vervangen.
Er wordt dan dus geen nieuwe winkelwagen aangemaakt.

Stel je hebt een gevulde winkelwagen1
.
Maar je wilt een eerder opgeslagen winkelwagen2 checken.

Deze nieuwe/gewijzigde winkelwagen1 wil je niet kwijt en wil je opslaan -> optie 1

of

Deze nieuwe/gewijzigde winkelwagen1 is niet relevant en hoeft niet opgeslagen te worden -> optie 2

Winkelwagen1 mag gewoon helemaal weg -> optie 4

OK, misschien teveel muggeziften, ik vind in dat geval optie 2 gelijk aan optie 4, maar dat is natuurlijk jullie keuze. ;-):surprised:

Vind nog steeds dat de site er met de nieuwe mogelijkheden erg op vooruitgaat, leuk ook om steeds wta nieuws te zien, echt een "work in progress!!

Vanaf vandaag is het nu ook mogelijk om jouw winkelmandje op te slaan of te openen als PDF bestand!

Dit is uitermate handig, want je kan nu jouw winkelwagen lijstje altijd bij de hand hebben (ook als je offline bent).
Ook kan je jouw winkelwagen nu als PDF bestand gemakkelijk uitprinten.
Uiteraard ook handig om door te sturen naar vrienden/familie/kennissen :)

Je kan het opslaan/openen als PDF door op de winkelwagen pagina, onderaan het lijstje op de knop PDF te klikken.
(je moet wel ingelogd zijn)
Na enige tijd zal een popup verschijnen of je het PDF bestand wilt openen of opslaan ;)

Winkelwagens delen met anderen

Ik zie heel veel mensen in de forums en in de shoutbox die wat advies willen hebben bij het winkelen, en daarbij is er vaak wat miscommunicatie over precies welke onderdelen ze in de wagen hebben zitten en welke ze nodig hebben. Het komt allemaal nogal nauw natuurlijk (slangmaten, compressiefittings, slangklemmen, koppelstukken, weet ik het), dus het zou heel handig zijn als we een winkelwagen konden samenstellen en versturen naar een ander.

Ik denk aan twee verschillende functionaliteiten.

• Winkelwagens posten op de forums
    Iemand die advies wil vragen over zijn samengestelde winkelwagen copy/paste vaak de hele lijst in een forumpost. Dit ziet er wat ongemakkelijk en onoverzichtelijk uit. Ik denk aan een knop in je winkelwagen die "parse naar BBcode" heet, en je clipboard vult met BBcode die je zó in het forum kan knallen. Daar moet dan een net lijstje uit komen in de forumpost.
  • Winkelwagens inladen in je account
    Ik zie het hier al iemand doen: THREAD, maar ik kan de knop nergens vinden. Ik zou graag een duidelijk veldje met een link zien die je ergens zou kunnen plakken, waarmee anderen dan weer jouw winkelwagen in de shop kunnen bekijken. Met de knop winkelwagen laden kan je dan als helper zelf de wagen inladen en wijzigingen maken, en dan die link weer sturen naar de persoon met de vraag. Zo kan je redelijk snel iemand helpen via de shoutbox.
[edit]Ik zie dat punt twee al mogelijk is, maar alleen met opgeslagen winkelwagens. Ik denk dat het ook een goed idee is om dit ook mogelijk te maken voor niet-opgeslagen wagens.

Ik kan me zo voorstellen dat je op deze manier aardig wat extra business oppikt. Als je het op de één of andere manier voor elkaar krijgt dat mensen die niet geregistreerd zijn op het forum dit soort dingen ook kunnen gebruiken, is het helemaal schitterend.

Laatst bewerkt:
Ik heb jouw topic toch maar samengevoegd met deze.
Want vele van jouw punten is al verwerkt in de shop.

Het punt van "parse naar BBcode" heet, en je clipboard vult met BBcode die je zó in het forum kan knallen. Daar moet dan een net lijstje uit komen in de forumpost." is een goede!
Deze gaan we bespreken en kijken of het mogelijk is :)

Punt twee is idd al mogelijk.
Dat je geregistreerd en ingelogd moet zijn is de beste oplossing.
We hadden al gekeken of het goed zou gaan zonder inloggen (wat ook mogelijk is), maar de voordelen wegen niet zwaarder dan de nadelen.
De functie hebben we daarom uitgeschakeld.

Het punt van "parse naar BBcode" heet, en je clipboard vult met BBcode die je zó in het forum kan knallen. Daar moet dan een net lijstje uit komen in de forumpost." is een goede!
Deze gaan we bespreken en kijken of het mogelijk is :)
Ik heb ooit een webspelleke gespeeld waarbij we zo'n knop hadden ingebouwd in een firefox addon :D

Het hoeft ook niet heel ingewikkeld te zijn, een goed opgemaakt stukkie tekst in
Code:
 tags is al voldoende. je kan het uiteraard zo moeilijk maken als je wilt. Zal ik eens een voorstelletje doen? :111:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
CDA441 Kan beeldscherminstellingen niet opslaan Problemen & Oplossingen 4
T Wens lijst/Wishlist doorsturen HighFlow Webshop 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan