Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb deze koeler dus gekocht en ben nu een nieuw systeempje in elkaar aan het zetten, en omfg wat een piece of crap. Zoals je misschien weet gebruikt deze koeler gebruik van "Push-Pins" en ik ben nu al ongeveer een uur bezig om ze er allemaal in te krijgen.Heb ze er nu eindelijk ingekregen en ben met een Q9450 aan het benchen en temps zijn ongeveer 51 49 52 56 en idle zit er een tempverschil van 10c in die laatste core. Verder krijg ik ook niet echt het gevoel dat het allemaal degelijk vast zit, als je de kast gaat vervoeren zit het er dik in dat een van de pinnen losschiet en je opeens zonder koeler zit Dus heb even gelezen op google en blijkbaar kun je hier mounting kits voor bestellen die een stuk beter vast zitten en makkelijker te un-installen zijn.Xigmatek Crossbow of een Thermalright Bolt-Thru Kit.. Heeft iemand hier enige ervaring mee of weet of het werkt? En kan highflow hier aan komen? Het is voor een 775 chipset btw (Gigabyte EP35-DS4)PC is niet van mezelf vandaar dat ik het een stuk veiliger vind als hij goed gemount heeft.. De meeste mensen kijken namelijk niet al te vaak naar hun temps
Heb deze koeler dus gekocht en ben nu een nieuw systeempje in elkaar aan het zetten, en omfg wat een piece of crap. Zoals je misschien weet gebruikt deze koeler gebruik van "Push-Pins" en ik ben nu al ongeveer een uur bezig om ze er allemaal in te krijgen.
Heb ze er nu eindelijk ingekregen en ben met een Q9450 aan het benchen en temps zijn ongeveer 51 49 52 56 en idle zit er een tempverschil van 10c in die laatste core. Verder krijg ik ook niet echt het gevoel dat het allemaal degelijk vast zit, als je de kast gaat vervoeren zit het er dik in dat een van de pinnen losschiet en je opeens zonder koeler zit
Dus heb even gelezen op google en blijkbaar kun je hier mounting kits voor bestellen die een stuk beter vast zitten en makkelijker te un-installen zijn.
Xigmatek Crossbow of een Thermalright Bolt-Thru Kit.. Heeft iemand hier enige ervaring mee of weet of het werkt? En kan highflow hier aan komen? Het is voor een 775 chipset btw (Gigabyte EP35-DS4)
PC is niet van mezelf vandaar dat ik het een stuk veiliger vind als hij goed gemount heeft.. De meeste mensen kijken namelijk niet al te vaak naar hun temps