• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

oc phenom2 940be

nee , nie perse he, geheugen, vanalles heeft ermee te maken, ook of je goede of slechte cpu hebt, der zijn meerdere rollen int spel die erbij komen vo goede OC,

k heb nu ook es vo ne keer problemen, waarbij k zelfs aan me kopje moet krabben vo t opgelost te krijgen, ben al twee dagen aant prutsen, gisteren ging t keihard, vandaag problemen om te booten.

pc boot om het half uur als k em uitzet, eenmaal aan, geen probleem, maar na installatie driver reboot en weer wachten, zal nog es bios flashen lol.

dus je ziet maar, t kan vanalles zijn.
 
ik heb 2 kitje's ocz ddr2 2x1gig 1066mhz extreme edtion heb meestal het probleem de dag erna gisteren 4017 mhz kunnen benche spelen 3 uur vandaag niks bench of spelen

de nieuwe koeling zal het zeggen of het warmte is en anders zoeken we nog wat verder he 2 brain's is more then 1:047:
 
ach ja ik ben maar een noob nog nooit lan of overclocking contest geweest/gedaan ben door veel te lezen(1 mobo op te blazen) toch al naar 3.900 stabiel geraakt nu ik hier zit kan ik er mss nog wel wat meer uitkrijgen en het TEC gebeuren nog wat verder lezen wand dat lijkt mij ook wel fun
 
juist 3.945 stabiel 3dmark score kunnen verbeteren :)

ou4ht3.jpg
 
Terug
Bovenaan