Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

finished :D for now

at long last it has been completed, nog ffe wat dingen gehad die niet paste en met water geknoeit in me kast waar ik het op deze al hete dag spaans benauwd door kreeg. maar tis uiteindelijk gelukt.

de verandering van de tubes vindk wel geslaagd, zijn beter geworden dan ik had gehoopt.

een beetje zoals verwacht ik de Vue toch wel slecht te zien buiten het reservoir maar als je goed kijkt zie je het nog net, en het is nog veeel lastig om een foto van te nemen waar je het een beetje ziet.

wa foto's (met nexus 5, beetje zwakke kleuren maar scherp genoeg)

[ATTACH]22361[/ATTACH]

[ATTACH]22362[/ATTACH]

[ATTACH]22360[/ATTACH]

en eenje van de kelder, beetje chaos maar buiten de kabels zit er ook nog een NZXT HUE en NZXT internal USB extender onder verstopt. (genomen met galaxy 5...beetje overdreven kleuren)

[ATTACH]22363[/ATTACH]

heb van me achterste exhaust ook een intake gemaakt, omdat ik nu 3x 120 als exhaust boven heb met een belemering op de exhaust (semi dicht paneel) maar een vrije intake, waar voor ook 3x 120 zit maar een belemmerde intake en ietwat belemmerde exhaust heb ik er voor gekozen op de bovenste 120 voor en de 120 achter als "support" intake voor de radiator boven in te zetten en tevens garantie te hebben van positieve druk binnen de behuizing en wat extra airflow over de VRM's (can't hurt right).

filmpje van de loop in actie (met zijpaneel er op, is nogaltijd lastig te zien)

[MEDIA=youtube]h3v21T5oQ4Q[/MEDIA]

Terug
Bovenaan