Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 CasHoi,als eerst grappig te zien dat highflow nu ook wel bArrow producten verkoop wat ik een tijdje terug al had aangegeven dat dit best een goed product is (fittingen enzo ) :037:Heeft iemand hier al ervaring mee? filmpjes wat ik online tegen komt is van Barrow site zelfEn is de verlichting inbegrepen? of moet je die ook nog weer apart aanschaffen?zit te denken deze voor mn lian li aan te schaffen omdat dit best gaaf is helaas is het wel dat op een gegeven moment iedereen met de zelfde waterboard zit en dit dus niet meer uniek is het liefst had ik een soort split gezien aangezien ik op dit moment een dualloop draait split als in de helft van de board wit andere kant oranje ofzobvd
Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 Cas
Hoi,
als eerst grappig te zien dat highflow nu ook wel bArrow producten verkoop wat ik een tijdje terug al had aangegeven dat dit best een goed product is (fittingen enzo ) :037:
Heeft iemand hier al ervaring mee? filmpjes wat ik online tegen komt is van Barrow site zelf
En is de verlichting inbegrepen? of moet je die ook nog weer apart aanschaffen?
zit te denken deze voor mn lian li aan te schaffen omdat dit best gaaf is helaas is het wel dat op een gegeven moment iedereen met de zelfde waterboard zit en dit dus niet meer uniek is het liefst had ik een soort split gezien aangezien ik op dit moment een dualloop draait split als in de helft van de board wit andere kant oranje ofzo
bvd