• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

NU.NL | Osama Bin Laden is dood!

Het is volgens mij niet zo moeilijk.

A Osama was al dood, maar niemand wist dat.Dan was dit dus voor de USA de manier om het nieuws naar buiten te brengen op een voor hun gunstige manier. Immers, als Osama toch al dood was, gaat niemand bewijzen dat dat zo was.

B Osama was nog niet dood, maar is dat nu wel.Berechten zou politiek gezien een langdurige moeilijke kwestie worden. Immers waar zou je dat dan moeten doen zonder dat de uitspraak politiek gevoelig ligt.
Bovendien is de kans dan aanwezig dat er teveel airtime voor hem zou zijn, wat alleen maar in het voordeel zou gaan werken voor Bin Laden.
En laten we eerlijk zijn, de familie Bin Laden heeft meer geld dan OJ Simpson. En we weten allemaal hoe zijn proces is verlopen.
Obama zal zeker niet het risico hebben willen lopen dat Bin Laden door vormfouten of gerede twijfel op vrije voeten zou komen.

C Osama is nog steeds onvindbaar, maar wel levend.Dan zal Osama een keuze moeten maken. Maakt hij zich bekend, dan heeft de CIA weer de kans om hem te traceren. Doet hij niks, dan denkt iedereen dat hij dood is en dan zal zijn populariteit dalen.

Alledrie mogelijkheden zijn een dikke FAIL voor Bin Laden.

Overigens zou Osama toch in een naamloos graf verdwijnen, want de westerse wereld heeft er totaal geen belang bij dat zijn graf een bedevaartsoord wordt.


Dit overpeinzend doet mij wel weer denken aan de beelden van 11 september.
En dan vooral de vraagtekens die het bij mij opriepen.
Hoe kon een gebouw zo in elkaar storten terwijl technisch gesproken het gebouw de smelthitte temperatuur niet eens kon bereiken ?
Waar waren de vleugels van het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde?

(Vergelijk eens de foto’s van de vliegtuigramp bij het Pentagon met die van de Bijlmer. Beiden dikke Boeings, maar het verschil in wrakstukken is groot)

Kortom, de USA heeft er na de dood van Elvis, Kennedy en Marilyn Monroe weer een mysterieuze dood bij gecreeerd.
 
Inderdaad. Ik heb wel eens wat docu's gekeken over 9/11 maar dat is echt vreemd. Afmetingen die niet kloppen, vliegtuigen van de marine in lucht terwijl dat niet mag, bij het pentagon zijn vliegtuigonderdelen terug gevonden die niet van dat type vliegtuig zijn, de FBI die 2 minuten na de inslag bij het tankstation stond om de beelden in beslag te nemen etc..
 
tumblr_lks6hy4sKz1qa2khjo1_500.jpg
 
Terug
Bovenaan