• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nils' MonsterCube.

Nils

Highflow Clan Member
Hallo allemaal, ik heb ook weer een hele leuke kast op de kop kunnen tikken, en dit is nog een tikkeltje groter dan een MountainMod;) van freddy/ward0.
maar nu, ik wil de kast ombouwen tot mijn eigen pc kast;) het is een serverkast geweest. foto's
voorkant, zit al glas in:D
4ic8pz.jpg

binnenkant zie je 2 alu profieltjes waar ik een mobotray dus op kan schroeven, alu plaat dus.
29lkxzn.jpg

de bovenkant met zoon server patchpanel ding erbij;)
kccz6u.jpg

oké jullie zien de kast nu, maar wat zal ik er nou mee gaan doen?!
ik heb wel wat ideetjes,
buitenkant antraciet metallic en de randen van de kast koperlakken. binnenkant heb ik nog geen idee.. weet eigenlijk niet wat ik mooi vind.. en wat het beste past
deze topic is er dus om je ideeen met mij te delen:D:D ik ga dan lekker aan de slag als ik een mooi idee heb. De kast word gespoten door de autogarage, dus speciale kleurtjes kunnen ook :)

Laatst bewerkt:
Ik heb er nog helemaal niks aan gedaan. Ik wil eerst ideeen opdoen.. als jullie nog ideeen hebben kom er alsjeblieft mee... ik wilde graag iets met antraciet aan de buitenkant
en dan erop met witte letters Monstercube met vette letters:D
maar hoe ik de binnenkant dan moet doen geen idee:O iemand ideeen?

ja doe ik ook:) bedrijfsmatige wieltjes.. moeten wel goede zijn:p whaha
ik ga een airbrush kopen dan om die letters zelf te doen, kast laat ik bij het bedrijf spuiten want dat is zo goedkoop daar ga ik de moeite niet voor doen:p

Hmm die kast ik denk alleen zelf al goede 30 kilo:) echt heeeeeel zwaar:p ik zal hem is op de weegschaal gooien:p

UPDATE
Gister is mijn hardware binnengekomen namelijk de,
EVGA X58 3way-SLI:)
en de Dominators 1866Mhz 6gb
en ook nog mijn backplate die ik bij garret had besteld en ik moet zeggen dat het er echt heel goed uit ziet kwalitatief;)
+ de Intel i7 965 EX is besteld;) aangezien iemand mijn ES had ingepikt.. :( helaas:p nu vol betalen maarja!

pic's komen zo

Laatst bewerkt:
Lol, wat een idee, een patchkast/serverkast ombouwen tot computerkast :D
Je hebt in ieder geval een zee van ruimte daarin!!
Maar hoe zit het met airflow/ventilatie gaten? Dat is vrij beperkt.

Wel heel leuk om te doen lijkt mij, ik ben erg benieuwd hoe je dit allemaal gaat inbouwen zonder 19" hardware ^^

airflow maakt niet veel uit heb toch wc;) en ik laat in de bovenkant fanholes maken voor een 360 rad.. en dan moet ik bay's laten frezen,een gat voor voeding laten watercutten.. dan laten spuiten mobo+slots uit laten frezen.. dus dat is nogal wat tekenen etc.. maar dat komt wel goed:):)

ik wil het zo doen dat alles uit zicht is en alleen op de voorste rij, een alu plaat met mobo, graka en wc. slangen komen achter het paneel vandaan want dan staat daar de pomp en res:):) voor mn res heb ik ook al wel een gaaf plekje waar ik hem kan ontluchten en vol laten lopen;)

ik ga de buitenkant antraciet doen met de randen koperkleurig en de binnenkant wil ik zwart met gouden metallic glitters eri;n:) lijkt me wel gaaf.. en op de bovenkant met hele gave letters in het wit: MoNstercube ofzo:p:D

tip teken het uit in sketchup, die is gratis te downloaden en kan je kijken wat je wilt, plus eventuele fouten komen dan al sneller aan het daglicht.

Maar als ik je zo hoor word het wel een duur project, dat word armoe leiden :106:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan