Goeden dag.
Ik zal mij even voor stellen ben nikky woon in weert en ben bijna 21 jaar.
Heb pdd-nos en ben niet goed met typen reken enz dus verwacht geen langen verhalen.
Heb naast hobby's van computers ook een eigen auto waar mee ik door het hele land cros om veel meetings bij te staan.
En heb ook nog een hobby van fotografie helaas zijn de eerste foto's met mobiel geschoten.
Sinds een langere tijd ben ik een game pc op aan het bouwen maar het blijft maar niet lekker lopen.
4 moederborden verder en 3 sets ram geheugen verder en veel gevloek zijn we achter gekomen dat de voeding 750 watt is en mijn pc al tegen de 800 aan zit.
En ik vind hem te warm worden dus dan maar alles aanpassen naar mijn zin.
Set up.
Amd fx 8150.
Asrock extreme 4.
2x Msi r970.
Ms-tech 750 watt.
Corsair h55.
Hyper x red 8 gig.
Toetsen bord is een razer deathstalker.
Muis: mad catz r.a.t 7.
Wat word er verandert.
De coolermaster k280 behuizing word aan gepast.
Corsair 1200ax.
En misschien nog een complete waterkoeling gpu en cpu.
Let's begins.
Zo heb ik hem een tijdje gebruikt alleen cpu werd 62 graden geen ramp maar zit liever toch een stuk lager.
Dus toen maar plannen gemaakt 2x14cm fans besteld en fan controller bestelt en ontwerp ruw gemaakt het gaat er om de koeling flow :icon_rolleyes:
Toen eenmaal dit ontwerp is waar ik aan wil houden de computer weer helemaal uit elkaar gehaald.
en toen even snel een andere pc lomp aan gepakt die ik nu tijdelijk gebruik zag er eerst niet uit dus maar even met slijptol er over heen en neon setje er in gegooid.
En ik hoop in de volgende update dat dit ontwerp tot leven is gekomen.
Groetjes Nikky heb je tips of heb je fouten ontdekt graag even melden.
Ik zal mij even voor stellen ben nikky woon in weert en ben bijna 21 jaar.
Heb pdd-nos en ben niet goed met typen reken enz dus verwacht geen langen verhalen.
Heb naast hobby's van computers ook een eigen auto waar mee ik door het hele land cros om veel meetings bij te staan.
En heb ook nog een hobby van fotografie helaas zijn de eerste foto's met mobiel geschoten.
Sinds een langere tijd ben ik een game pc op aan het bouwen maar het blijft maar niet lekker lopen.
4 moederborden verder en 3 sets ram geheugen verder en veel gevloek zijn we achter gekomen dat de voeding 750 watt is en mijn pc al tegen de 800 aan zit.
En ik vind hem te warm worden dus dan maar alles aanpassen naar mijn zin.
Set up.
Amd fx 8150.
Asrock extreme 4.
2x Msi r970.
Ms-tech 750 watt.
Corsair h55.
Hyper x red 8 gig.
Toetsen bord is een razer deathstalker.
Muis: mad catz r.a.t 7.
Wat word er verandert.
De coolermaster k280 behuizing word aan gepast.
Corsair 1200ax.
En misschien nog een complete waterkoeling gpu en cpu.
Let's begins.
Zo heb ik hem een tijdje gebruikt alleen cpu werd 62 graden geen ramp maar zit liever toch een stuk lager.
Dus toen maar plannen gemaakt 2x14cm fans besteld en fan controller bestelt en ontwerp ruw gemaakt het gaat er om de koeling flow :icon_rolleyes:
Toen eenmaal dit ontwerp is waar ik aan wil houden de computer weer helemaal uit elkaar gehaald.
en toen even snel een andere pc lomp aan gepakt die ik nu tijdelijk gebruik zag er eerst niet uit dus maar even met slijptol er over heen en neon setje er in gegooid.
En ik hoop in de volgende update dat dit ontwerp tot leven is gekomen.
Groetjes Nikky heb je tips of heb je fouten ontdekt graag even melden.