• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

nikkwaus pc

nikkwaus

New member
Goeden dag.
Ik zal mij even voor stellen ben nikky woon in weert en ben bijna 21 jaar.
Heb pdd-nos en ben niet goed met typen reken enz dus verwacht geen langen verhalen.
Heb naast hobby's van computers ook een eigen auto waar mee ik door het hele land cros om veel meetings bij te staan.
En heb ook nog een hobby van fotografie helaas zijn de eerste foto's met mobiel geschoten.

Sinds een langere tijd ben ik een game pc op aan het bouwen maar het blijft maar niet lekker lopen.
4 moederborden verder en 3 sets ram geheugen verder en veel gevloek zijn we achter gekomen dat de voeding 750 watt is en mijn pc al tegen de 800 aan zit.
En ik vind hem te warm worden dus dan maar alles aanpassen naar mijn zin.

Set up.
Amd fx 8150.
Asrock extreme 4.
2x Msi r970.
Ms-tech 750 watt.
Corsair h55.
Hyper x red 8 gig.
Toetsen bord is een razer deathstalker.
Muis: mad catz r.a.t 7.

Wat word er verandert.
De coolermaster k280 behuizing word aan gepast.
Corsair 1200ax.
En misschien nog een complete waterkoeling gpu en cpu.

Let's begins.
Zo heb ik hem een tijdje gebruikt alleen cpu werd 62 graden geen ramp maar zit liever toch een stuk lager.

Dus toen maar plannen gemaakt 2x14cm fans besteld en fan controller bestelt en ontwerp ruw gemaakt het gaat er om de koeling flow :icon_rolleyes:

Toen eenmaal dit ontwerp is waar ik aan wil houden de computer weer helemaal uit elkaar gehaald.

en toen even snel een andere pc lomp aan gepakt die ik nu tijdelijk gebruik zag er eerst niet uit dus maar even met slijptol er over heen en neon setje er in gegooid.

En ik hoop in de volgende update dat dit ontwerp tot leven is gekomen.


Groetjes Nikky heb je tips of heb je fouten ontdekt graag even melden.
 
dankje wel ik heb daar mijn 2 auto neer gezet.
als het goed is krijg ik morgen 2 leuke pakjes thuis de voeding is verandert aangezien de corsair niet meer hebben heb ik nu de coolermaster m2 1000wat gepakt.
dus hopelijk morgen bouwen en donderdag heb ik een game dagje op dag besteding.
 
Update time :041:
Ik ben begonnen om 3 uur in de middag tot half 4 in de nacht en hij werkt weer.
Er moet nog een plaat worden gemaakt waar de ssd er op kan liggen en kabels veel beter afwerken.
Een pakketje.


een lolly :D echt top service :041:

en die fans zijn echt groot niet normaal haha.

2de pakketje was echt bagger slecht in gepakt.



En dan maar beginnen met slijpen en boren om de fans passend te krijgen en betere flow te krijgen.



Een maal weer thuis gekomen en beginne met monteren van alle onderdelen.

(de voeding is later omgedraaid omdat de kabels te kort waren en de flow niet goed zal zijn van de fans.)

Toen het moederbord er in met de radiator en toen heb ik 1 uur aan het zoeken geweest naar de pasta pfff.

zou hij misschien beter koelen als de slangen boven aan zitten ?

de 2 fans er in gezet en alvast alle stekers aan gesloten en videokaart er in.

En dan de 2de videokaart er in en het ramgeheugen.

En dan alle kapen er op en alle fans aan sluiten en staat hij er zo tijdelijk bij.


Gr nikky
 
Terug
Bovenaan