• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ngw's Gamedoosje

Ngw

Junior Member
Hallo iedereen :icon_smile: ,

Ik ben nu een Case aan het bouwen, ik had eerst een ATCS 840 gekocht en gestript maar de ideeen van wat ik allemaal wou uitvoeren in dit project zijn teveel voor de ATCS 840 :icon_neutral: .

De Koeling hardware:
Radiatoren: 2x Black Ice GTX560, 2x TFC Xchanger 480.
Pompen: 2x Laing D5 of 2x Koolance PMP-450S
Fans: 8x Xigmatek 140mm Orange en 8x Xigmatek 120mm Orange.
Reservoirs: 2x EK multioption 150
CPU Block: Watercool heatkiller of EK supreme HF.
GPU block: afhankelijk van de GPU's
Mobo blocks: EK FB GA X58 UD7
Vloeistof: Volkswagen G12 en oranje

Ik upload morgen wel wat foto's, ik kan het usb kabeltje niet vinden:092:

Grtz. NGW
 
Hier een foto!

file_3.jpg
 
Ik heb het geraamte een beetje in elkaar zitten nu, Hierbij de foto's:

33uz77t.jpg

35c0swm.jpg


De kast is 900x430x600 mm (HxBxD)

Volgende week weer even naar de bouwmarkt want alles is nu op dus kan niet meer verder :(

Grtz. Ngw
 
Het worden 2 Koolance PMP-450S'en die ik aan de 24 volt voeding voor de RGB Led strips ga koppelen.
Ik heb nog geen spullen om verder te gaan :011: want ik had deze week geen tijd om naar de karwei te gaan:120:, eind volgende week kan ik hopelijk een update posten.

Grtz. Ngw
 
Laatst bewerkt:
UPDATE 10 mei 2010

Ik ben vandaag even naar de karwei geweest en heb wat zooi gehaald voor mijn build:001:.
Strippies en profielen.

12229tt.jpg


Boortjes.
2r636v9.jpg


en nu aan de gang met de,
fa6f7p.jpg


Ik heb vandaag een van de Black ice GTX 560's opgehangen :icon_biggrin:
2j3o606.jpg


en de verwijderbare moederbord tray geinstaleerd,
vr7ajk.jpg


Dat was het weer voor vandaag :120: Morgen weer verder, Laat weten wat jullie ervan vinden :icon_wink:

Grtz. Ngw
 
Bedankt voor de reacties allemaal :icon_biggrin: ,
Ik ben morgen nog vrij dus dan ga ik er weer aan verder had vandaag geen tijd bed lag te lekker :043: dus hopelijk morgen weer een update!

Grtz. Ngw
 
Mini Update.

Ik had even niets te doen dus toen ging ik maar de garantie van mijn Voeding wegmieteren door die te demonteren :098:

2lsxgs5.jpg


Toen heb ik maar de tie wraps en sleeving door geknipt om de ATX connector maar vast los te halen wat een k*t klus :120: maar lukte wel, netjes alle draadjes genummerd :001:
23mlsg3.jpg


Ik ben er nog niet over uit welke sleeving ik ga gebruiken, ik denk misschien groen en oranje omdat dat ook de kleuren van de case worden.

Grtz. Ngw
 
Wow dat wordt echt een grote Case, zou je niet de radiatoren op een andere plaats maken, zo blaas je de warme lucht over je hardware, je hebt onder en boven toch genoeg ruimte. nja je zult er wel goed over nagedacht hebben. Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan