• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nexxos Xp

Zover ik je kan vertellen is het een zeer oud blokje :)

Als je gemiddelde cpu temp net boven kamerteperatuur heb je wel met elk blokje(icm de juiste fans en rad natuurlijk), dan blijft het een goed blokje!
 
Als je meer informatie geef over je systeem en je case zal veel helpen ;)

Maar een nieuw of oud cpu blokje maakt in prestaties vaak niks uit, of je moet 1 tot 5 graden veel vinden ;) de temperaturen in je omgeving en je pc veranderen zovaak dat 5 graden verwaarloosbaar is en een dagelijkse pc!, ben je nu een overclocking slet(no offense boys :p), waarbij soms elke graden telt zou ik kunnen zeggen koop een Ek supremacy, maar dat lijk me bij jou niet van toepassing.

Vaak ligt de algemene heathdump bij je rad en fans!
 
Als ik de bays vrijlaat heb ik intern door mijn PSU maar 35 cm over :(
als ik het extern met de Koolance 3-Fan Radiator Shroud zou doen, zou ik hierin de fans óf de Rad kunnen huizen maar een van beide moet naar binnen en dat gaat niet passen

Dat had ik gelezen, alleen ik zie nu dat ik de nexxos XP "light"heb -.-'
 
och verrek. tsja het is een optie, alleen ziet het voor geen meter uit en ben ik bang dat het alleen maar meer herrie maakt.

Ik ben eig op zoek naar een shroud waar zowel fans als rad inpassen, veel andere opties heb ik niet ben ik bang voor
 
Terug
Bovenaan