Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
hi,
welkom op het forum altijd leuk om meer mensen online te zien, ook leuk om er gezicht bij te hebben ( waar een lan parti al niet goed voor is :033
Welkom . Ik hoop dat de heren het je een beetje naar je zin maken ^^.
Sow, jij bent actief zeg.
jullie zaten op de hoek van de hf tafel, heb nog staan kijken bij darkviper zen case . maar zat zelf nie bij de hfers
ah, omdat we vorig jaar ook met eigen groep gingen. En dat was echt gezellig dit jaar ging ook mijn vriendin mee dus nog leuker .
zit bij de TROLLS ( TROLLS mud bath - News )
spelen BFBC2
Maar was leuk om lang de highflow tafel te lopen. En dat sommige mij herkende zoals mrgio sanders, en nog paar maar weet hun namen niet ;p owja freddy en vincent
ow ik dagt dat je ook lid van de HF was :S
oke nouja ik heb je niet gezien hoor
groetjes natas
ben ook lid van HF tuurlijk alleen gamen doek soms met et team en soms met hf :023:
okee ,,
nou misschien zie ik je wel xrtje op de volgende lan
groetjes natas
• View topic - The party 8 groote kans dat je er hier ene paar van heb zien lopen .. (page 7 )
ja die meid liep wel vaak lang bij ons ja samen met die vriend van der neem ik aan dat dat is
groetjes natas
hah, klopt ik liep der naast
Sow, jij bent actief zeg. haha.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
Gefeliciteerd Natasiiee | Felicitaties | 7 |