• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

N-33

nino-33

Junior Member
Eindelijk, na ongeveer 1,5 jaar rond snuffelen op dit forum, ga ik de stap naar waterkoeling wagen. Ik heb altijd met veel plezier de vele builds hier gevolgd. Nu wordt het maar eens tijd dat ik het ook ga proberen. Een groot deel van mijn spullen heb ik inmiddels bij elkaar gesprokkeld. Er zijn nog wel een aantal dingen die ik nog moet aanschaffen.

De hardware:

-Silverstone TJ07
-I7 920 D0
-EVGA Classified
-EVGA GTX480 (moet ik nog aanschaffen)
-SSD (moet ik nog aanschaffen)
-6GB Dominator GT CMG6GX3M3A2000C7
-Corsair HX1000

De waterkoeling:

-Heatkiller Rev3.0
-Bitspower Black Freezer EIX58NSC Kit
-Bitspower G1/4 Black Sparkle fittings
-Bitspower Water Tank Z-Multi 250
-Bitspower D5/MCP655 Mod Pump Top
-Tygon R3603 slang
-Swiftech MCP655 / D5 pomp
-Black ICE radiator SR1 480

Ik twijfel nog over mijn videokaart of ik neem voorlopig 1 x EVGA GTX480(wordt ook watergekoeld) of gelijk 2 x EVGA GTX460 in SLI (worden ook watergekoeld).

Verder zal ik niet super veel modden, maar ik ga proberen er een strakke build van te maken. Ik heb wel wat ideeën, maar er zal gaande weg de build nog wel eens wat veranderen. positieve kritieken zijn altijd welkom(ik ben nog maar een groentje he...) en ik hoop dat jullie veel plezier hebben aan deze build.

De case is vincent`s voormalige TJ07. Dus ik zal er niet super veel aan veranderen, want hij is al mooi:055:. Ik zal hier en daar wat kleine aanpassingen maken, maar dat zullen jullie van zelf wel zien.

Gr. nino-33

ps: voor de foto geile onder ons heb ik er al 1 fototje bij gedaan.:icon_wink:

pc 007.jpg
 
ben benieuwt hoe hij er uit ziet. Ben zelf sinds vorige week een trotse bezitter van Silverstone Tj07 ^^
gisteren al hier en daar wat kleine dingetjes aan veranderd voor kabel management nu nog wachte op mijn stukke duurt wel even mijn radiator stant is nog altijd niet binnen bij highflow :'(
 
zo ziet de kast er op dit moment zo uit:
pc 006.jpg
pc 005.jpg
pc 0012.jpg
pc 009.jpg
en als je zo bezig ben kom je er al gauw achter dat je nog wat dingen nodig heb...:017:

dus dat wordt weer bestellen...:112:
 
Laatst bewerkt:
hah jah , dat is heel herkenbaar en heb ik zelf ook last van ( heb al 2 extra bestellingen gemaakt :) )

Verder ziet het er goed uit, wel 'weer' zo'n zwart/rood kleurschema maarja wat wil je ook met die mobo's die bijna alleen in die kleur zijn!
 
Ik zat er al sinds The Party op te wachten :026: waar je mee zou komen. :047:
Dus ik ben erg benieuwd.

Tot dusver ziet het er vrij ambitieus uit. Eigenlijk alleen maar topspul. The sky is the limit. Dat is alleen maar mooi om te zien.

Succes man.:023:
 
Mooi spul, ziet er lekker uit!

Op de twijfel tussen de GTX480 en de GTX460's is simpel: GTX480 natuurlijk! Als je daar in de toekomst er nog 1tje van bijsteekt zijn die 460'jes nergens meer. :p :D

Ik zou trouwens wel heel even wachten, de vernieuwde GTX480 komt er binnen zeer korte tijd aan! ;)
 
Mooi spul, ziet er lekker uit!

Op de twijfel tussen de GTX480 en de GTX460's is simpel: GTX480 natuurlijk! Als je daar in de toekomst er nog 1tje van bijsteekt zijn die 460'jes nergens meer. :p :D

Ik zou trouwens wel heel even wachten, de vernieuwde GTX480 komt er binnen zeer korte tijd aan! ;)

Thx, het gaat idd een gtx480 worden. ik had er nog niet van gehoord dat er binnenkort een vernieuwde versie zou komen. Dat ga ik eens in de gaten houden...
 
Terug
Bovenaan