• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MyModToys artikelen

Neeeee! Breng me nou niet op ideeën! :p

Ik ben benieuwd of Freddy hier aan kan komen, die zullen beter staan dan (idd die lelijke) pcb-tjes die ik nu in gebruik heb in m`n kast..... ;)

Ik zie trouwens dat ik nu hetzelfde merk heb, alleen een ander kleurtje dus..
 
Heb nog geen reactie van ze gekregen, ik ga er nog een keer achterna.


=== edit ===

In welke PCB's zijn jullie geïnteresseerd/lijken jullie het handigst?
Dan bestellen we daarvan wat extra :)
 
Ik zou graag een zwarte versie willen hebben met 4x 3pin erop, maar het lijkt erop dat ze die niet hebben dus 5x 3pin erop is ook geen probleem aangezien ik nu ook een 5x 3pin variant heb :)

Ik reken de aansluiting naar een fan controller niet mee, alleen de hoeveelheid aansluitingen voor fans ;)

Ik weet eerlijk gezegd niet wat wijsheid is om ergens meerdere van te bestellen, ik heb namelijk geen idee hoeveel vraag er is naar zoiets?

edit: ik zou er trouwens graag minimaal 2 willen hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Hou er wel rekening mee dat je fancontroller het wel moet ondersteunen.

Niet dat je 5x een 0,5 Ampere fan aansluit op een controller die maar 12 Watt (= 1 Ampere) kan leveren per kanaal ;).
 
Niet iemand hier op het forum met contacten bij een printplaat drukker? Makkelijk zat om deze dingen zelf te maken als er genoeg animo is kunnen wat memebers mischien wel wat van deze dingen produceren (kijkt met een oog naar wwwicked voorde printjes XD)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
WiSK Overzicht eerder bestelde artikelen HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan