Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ehm, lees de titel eens, het gaat om de mooiste hardware. Het is overigens een Foxconn Bloodrage, hij zal niet geweldig presteren nee (geen idee verder), maar mooi is ie zeker (heb iets met rood).
Ik heb het ooit wel eens overwogen. Heb zelfs gemaild met Mike Lavallee van Killerpaint. Die gasten doen meer auto's maar ook pc's en zelfs helmen. Prijs begon bij hun rond de $ 500,- Maar een groter probleem was om mijn kast heen en weer de USA te krijgen. Dat was o.a een reden om er maar vanaf te zien.
Ik heb heel wat mailtjes heen en weer gestuurd, ook in Nederland. Het probleem bleef toch wel de prijs. En diegene die ik vond zaten ook niet om de hoek bij me. Je weet dus ook niet echt waaraan je begint. Vanwege de hoge prijs (ook in Nederland) nooit doorgezet omdat de twijfel bleef ....
Voor dat geld kan je (nu) beter zo'n kant en klare kast kopen. Die rooie is omgerekend iets meer dan € 400,- Daarbij komen natuurlijk verzendkosten.
er zijn er genoeg die dat doen in rotem limburg zit er ene die het doet, die doet alles, moto's auto's , verwarmings, mobilhomes enz...
Die heeft vroeger de motorkap en voorbumper van me kadet E 2.0 16v GSI es gedaan, prachtig gewoonweg, zeker als de auto nog es vet uitgebouwd is waar k beker mee heb gewonnen.
Als iemand eentje heeft gevonden, let me know.... Ik ben ook in de markt voor een airbrushjob.
Degene die ik gevonden heb, vroeg 200 voor een zijpaneel. Maar ik vond t perspectief niet 100%.