Nou de herrie die die maakte kwam eigenlijk vrij snel al
maar hoe meer hij te doen heeft hoe meer lawaai ook.
Heeft er toevallig iemand zo`n systeem van Tectro met binnen/ buitenunit
met zo snelkoppeling ertussen voor de slangen ?
Ik zou graag hier wat details van zien hoe groot het gat / gaten moeten zijn
die geboord moeten worden.
Zijn die slangen flexibel genoeg om e.v.t. in een hoek van een deur door te boren zodat de deur ook nog wel normaal gebruikt kan worden ?
Ik ben flink aan t meten voor opties hoe ik zo buitenunit kan hangen/plaatsen
word best lastig aangezien t bouwtechnisch probleem is ivm kozijnen en t vele glaswerk aan de balkonzijde en er 2 deuren zijn .. ook niet te vergeten mogelijkheid nog open te laten voor schilderwerk en ramen te wassen.
De lengte van de leidingen moet bij mij toch wel zeker 3,5 meter zijn denk eerder 4 meter.
Als ik niet wil doorboren door een deur heen moet ik 1 x door de wand van de slaapkamer
en vervolgens doorboren door binnenmuur naar de woonkamer wat een spouwmuur is.
Hoe ik t ook ga maken t zal er niet heel fraai uitzien allemaal maar dat maar voorlief nemen
met een kabel koker mooi in t wit tegen kozijn aan om t een beetje netjes te maken.
Nou zit die "snelkoppeling" aan de buitenunit zover ik kan zien zodat de buitenunit evt los is te halen in geval van onderhoudswerkzaamheden ?
monteren op een paar steunen zodat opspattend water niet direct de unit kan bereiken
is denk ik ook wel van belang en beter dan zo ding maar los neer te zetten.
Mischien heeft iemand fotos van zijn systeem met vooral de buitenunit ?
maar hoe meer hij te doen heeft hoe meer lawaai ook.
Heeft er toevallig iemand zo`n systeem van Tectro met binnen/ buitenunit
met zo snelkoppeling ertussen voor de slangen ?
Ik zou graag hier wat details van zien hoe groot het gat / gaten moeten zijn
die geboord moeten worden.
Zijn die slangen flexibel genoeg om e.v.t. in een hoek van een deur door te boren zodat de deur ook nog wel normaal gebruikt kan worden ?
Ik ben flink aan t meten voor opties hoe ik zo buitenunit kan hangen/plaatsen
word best lastig aangezien t bouwtechnisch probleem is ivm kozijnen en t vele glaswerk aan de balkonzijde en er 2 deuren zijn .. ook niet te vergeten mogelijkheid nog open te laten voor schilderwerk en ramen te wassen.
De lengte van de leidingen moet bij mij toch wel zeker 3,5 meter zijn denk eerder 4 meter.
Als ik niet wil doorboren door een deur heen moet ik 1 x door de wand van de slaapkamer
en vervolgens doorboren door binnenmuur naar de woonkamer wat een spouwmuur is.
Hoe ik t ook ga maken t zal er niet heel fraai uitzien allemaal maar dat maar voorlief nemen
met een kabel koker mooi in t wit tegen kozijn aan om t een beetje netjes te maken.
Nou zit die "snelkoppeling" aan de buitenunit zover ik kan zien zodat de buitenunit evt los is te halen in geval van onderhoudswerkzaamheden ?
monteren op een paar steunen zodat opspattend water niet direct de unit kan bereiken
is denk ik ook wel van belang en beter dan zo ding maar los neer te zetten.
Mischien heeft iemand fotos van zijn systeem met vooral de buitenunit ?
Laatst bewerkt: