B Broodzak Guest 16 december 2009 #1 Is het mogelijk om het 120mm radje van Swiftech te leveren? Zie ook: Swiftech Zou qua looks mooi matchen met de 240mm versie van hetzelfde merk. edit: Ik bedoel niet de RES of STACK versie, maar de linkse op het plaatje. edit: Iemand die trouwens weet hoe deze presteert? Laatst bewerkt: 16 december 2009
Is het mogelijk om het 120mm radje van Swiftech te leveren? Zie ook: Swiftech Zou qua looks mooi matchen met de 240mm versie van hetzelfde merk. edit: Ik bedoel niet de RES of STACK versie, maar de linkse op het plaatje. edit: Iemand die trouwens weet hoe deze presteert?
Freddy Administrator Forumleiding 16 december 2009 #2 Zie hier: Swiftech MCR120-QP-K 120 MCR radiatoren van Swiftech zijn allen goed gereviewed. Je krijgt dus goed kwaliteit voor je geld
Zie hier: Swiftech MCR120-QP-K 120 MCR radiatoren van Swiftech zijn allen goed gereviewed. Je krijgt dus goed kwaliteit voor je geld
B Broodzak Guest 16 december 2009 #3 Wow, voor een tientje meer heb je n 240mm rad. Denk dat ik het toch maar bij mn RS120 houd dan. Toch bedankt voor het snelle antwoord.
Wow, voor een tientje meer heb je n 240mm rad. Denk dat ik het toch maar bij mn RS120 houd dan. Toch bedankt voor het snelle antwoord.
Freddy Administrator Forumleiding 16 december 2009 #4 De RS120 is ook een prima radiator, als je die al hebt, zou ik ook niet veranderen naar MCR120.