k.3nny Oldscool. 22 februari 2011 #81 Klopt het vinnen/schubben concept en uiterlijk is echt vet, op je cosmos kan het zeker apart uitpakken!
Klopt het vinnen/schubben concept en uiterlijk is echt vet, op je cosmos kan het zeker apart uitpakken!
M5rvii Banned 23 februari 2011 #82 heej heb ik dan maar even uit een plexi stuk geprobeert maar zelf ga ik het dus nie plooien maar laten doen
heej heb ik dan maar even uit een plexi stuk geprobeert maar zelf ga ik het dus nie plooien maar laten doen
M5rvii Banned 18 april 2011 #87 hier al een kleine foto strak komt alles komt nog een EK plexi geheugen blockje RRRRR
The_Saviour# Deus Ex Machina 18 april 2011 #89 Dat is de Heatkiller v3 Full Nickel, ziet er goed uit M5rvii.
M5rvii Banned 18 april 2011 #92 Thx allemaal nu moet ik alleen nog mijn loop gaan fantazeren mobo lijkt op het broertje van l3p zijn hehe
Thx allemaal nu moet ik alleen nog mijn loop gaan fantazeren mobo lijkt op het broertje van l3p zijn hehe
M5rvii Banned 19 april 2011 #93 hier snel snel een foto met iphone slechte kwalietijd daarom beedje geel en wazig (en word rode leds onder gezet !! )
hier snel snel een foto met iphone slechte kwalietijd daarom beedje geel en wazig (en word rode leds onder gezet !! )
l3p Moderator Forumleiding 19 april 2011 #94 Dat is inderdaad een beedje te slechte kwalietijd om er iets van te kunnen maken. Better pics please !!
Dat is inderdaad een beedje te slechte kwalietijd om er iets van te kunnen maken. Better pics please !!
Johnny Moderator Forumleiding 19 april 2011 #95 Wuahah l3p Inderdaad erg jammer van de kwalyteid, volgende keer beejter!
T The Boiler New member 20 april 2011 #96 l3p zei: Dat is inderdaad een beedje te slechte kwalietijd om er iets van te kunnen maken. Better pics please !! Klik om te vergroten... Lijkt wel een ufo foto deze zou zomaar op de frontpage vd televaag kunnen belanden ufo spotted Jup kan er weinig van maken zo
l3p zei: Dat is inderdaad een beedje te slechte kwalietijd om er iets van te kunnen maken. Better pics please !! Klik om te vergroten... Lijkt wel een ufo foto deze zou zomaar op de frontpage vd televaag kunnen belanden ufo spotted Jup kan er weinig van maken zo
l3p Moderator Forumleiding 7 juni 2011 #99 Mogen we ook weten waarom ? Ga je bijvoorbeeld iets nieuws beginnen ? Laatst bewerkt: 7 juni 2011