• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

M3N72-D (Nforce 750a chipset) koeling

Maxloader

Junior Member
Ik ben op zoek naar chipset waterkoelblokjes voor mijn Asus M3N72-D.

Zijn hier speciale kits voor? of moet ik een universele kit hiervoor gebruiken?
zoja welke kit is er dan geschikt voor?

ik ben nieuw in het waterkoeling genre, ik heb net een zalman reserator 1 v2 gekocht, die nu aan het testdraaien is.

en een "EK-FC280 GTX SLI - Acetal" full cover koelblok voor mijn GTX280 is in bestelling hier.

as. zondag ga ik 2 weken op vakantie dus issie wss nog niet binnen maar dat zie ik dan wel weer.
 
Voor jouw bord zijn er inderdaad geen specifieke blokken.

Je zal dus een universele moeten nemen.
Je kan checken of die past, door de schroefafstanden van de blok montage op te meten.

Universele blokken die wij hebben:

DangerDen MPC-Universal Chipset Block
Koolance CHC-122 (MB)
Koolance CHC-125 (MB)
Koolance GPU-200 (Vid/MB)
Swiftech MCW30
XSPC Delta Chipset



Moeten we trouwens wachten met het versturen van jouw order als je op vakantie gaat?
Of is er gewoon nog iemand aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen?
 
Nee, kan gewoon verstuurd worden in principe (ik woon bij mijn ouders), maar ik wil ook nog wel even kijken of er zo'n universele kit geschikt is,als het kan wil ik die dan misschien nog bij dat order erbij (scheelt verzendkosten).
als ik vanavond thuis ben dan check ik wel even die maten.
 
Laatst bewerkt:
Ok thanks voor info :)

Je kan extra producten idd gewoon toevoegen aan order, zolang die nog niet verzonden.
Het is voor ons wel het makkelijkst dat je "opspaard" en niet telkens iets wilt toevoegen.
Als je een lijstje hebt, kan je een mail sturen naar ons.
 
Okee, zondag vlieg ik naar kreta, maar voor die tijd probeer ik wel die maten op te nemen.

kan ik dan het best die heatsinks eraf halen eerst om te kijken wat de maten zijn?
oh, ik zie het al, ik denk dat ik gewoon het midden neem van die zwarte pinnetjes waarmee de heatsinks vastzitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de maten opgemeten:
2271_l.jpg


misschien kan ik wel het gpu core blok gebruiken voor die plek van 63 mm maar ik heb er dan nog wel een nodig denk voor die andere...tenzij ik gewoon die heatpipe van die plaats afdraai en voor m'n casefan draai... hmm op zich wel een goed plan...
 
Okee die vga koeler die ik bij de reserator 1 v2 heb gehad past gewoon op mijn chipset en koelt ook voldoende, dus heb ik alleen die gtx280 plate nodig (al betaald) en ik wil die zalman ZM-RF1 er ook bij (nog niet betaald).
kan ik die los betalen zodat jullie de orders gewoon als 1 versturen?
Als de bestelling ongeveer maandag 22 of dinsdag 23 juli aankomt ben ik terug van vakantie.
Als het dan nog niet op vooraad is dan merk ik het wel :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Evga Nforce 780i SLI fan. Overige Koeling 13
Freddy Asus P5N-T Deluxe (nForce 780i) Hardware & Software 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan