• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

logboek, VSS fout

Joren

New member
hallo,

ik zit dus een beetje in mijn logboek van windows te kijken, na aanleiding dat mijn systeem steeds trager opstart.

nu zie ik dat er veel fouten staan bij VSS en eventsystem. ook bij system restore staan regelmatig fouten. kan dit kwaad of..?

alvast bedankt

( misschien windows opnieuw erop plempen? heb namelijk nog maar 8 gb over op c; )

ik heb 500 gig maar 26 gig voor windows.. we hadden nie verwacht dat vista zo groot zou zijn :033: xp is maar 1,5 vista is 15 gig :eek:

ik heb zometeen nog systeem errors, even kijken ik post zo weer

zie verschillende dingen:

1. je hebt netwerk problemen.
windows zit een tijd te proberen om verbinding met iets te krijgen dit kan van 30 tot 5 min duren afhankelijk wat die probeerd te doen. als deze tijd verstreken is gaan windows pas verder met laden. je kan kijken wat windows probeert te berijken en dit eventueel uitzetten of zorgen dat die verbinding weer mogelijk is.
2. die volmgr is van je foutherstel zooi omdat er niet genoeg ruimte op je schijf zit geeft windows hier fouten om maar dit zal niet de reden sijn waarom diezo traag start
3. die servicing is de windows update manager die op een of andere manier een update niet goed kan doorvoeren. ik vermoed dat het een slecht gesnoepte windows is of een foute service pack installatie.

als ik bij punt 3 gelijk heb zit er niet veel anders op dan windows opnieuw installeren, maar dan een fatsoenlijke versie, pak xp ofzo tot windows 7 uikomt :p

hmm dan wordt het xp, ik heb geen zin om veel geld te dokken voor zoiets slechts als windows vista. ik zal dx 10 wel missen, in het weekend gooi ik het eraf denk ik. iemand een idee dan hoe ik saved game van gta4 mee krijg naar xp?

ja je hebt WOW64, Windows on windows for 64 bits OS.

zit vanaf x64 in alle 64 bits versies van windows.

het draait bij mij zelfs beter dan 32 bit want WOW64 geeft elk 32 bits programma zijn eigen geheugen set en mocht dat programma fouten veroorzaken dan start je pc niet zomaar opnieuw op.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan