Strict Member 14 januari 2009 #21 x64 is tenminste ook goed gesnoept beetje op usenet zoeken en dan vind je vaak wel iets waar alleen een sleuteltje bij hoeft. nix geen fix ofzo
x64 is tenminste ook goed gesnoept beetje op usenet zoeken en dan vind je vaak wel iets waar alleen een sleuteltje bij hoeft. nix geen fix ofzo
Strict Member 14 januari 2009 #23 grabit bah geen SSL ondersteuning.... ik gebruik SABnzbd, is een thinclient die ik op een fileserver heb staan. ruim 4TB aan opslag
grabit bah geen SSL ondersteuning.... ik gebruik SABnzbd, is een thinclient die ik op een fileserver heb staan. ruim 4TB aan opslag
Joren New member 14 januari 2009 #24 na mijn cm HAF en 9800gtx wk blok, even zon 3 tb schijfje kopen van WD
Joren New member 14 januari 2009 #26 wie brand er tegen woordig dan nog? alleen voor onze dvd speler dan, we hebben nog geen htpc :064: iig heb ik aan 2.5 tb dan wel genoeg
wie brand er tegen woordig dan nog? alleen voor onze dvd speler dan, we hebben nog geen htpc :064: iig heb ik aan 2.5 tb dan wel genoeg
Strict Member 14 januari 2009 #27 geen htpc meer nodig Multimedia harde schijven: MediaPlayer-450 WLAN - Freecom
Joren New member 14 januari 2009 #28 ja idd kan ook. we hebben al genoeg usb hdd die we eraan kunnen hangen, maar en pc tje is wel handig in de woonkamer
ja idd kan ook. we hebben al genoeg usb hdd die we eraan kunnen hangen, maar en pc tje is wel handig in de woonkamer
Strict Member 14 januari 2009 #29 meh moet je al een bluetooth muis + keyboard hebben om fatsoenlijk dingen te kunnen doen. en die krengen zijn nog steeds duur
meh moet je al een bluetooth muis + keyboard hebben om fatsoenlijk dingen te kunnen doen. en die krengen zijn nog steeds duur
Joren New member 14 januari 2009 #30 voor 300 euro kun je wel een flinke htpc samenstellen en die draadloze dingen koop je toch zo even