Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
IK vind het nogal jammer dat ik niet gewoon even word geinformeerd over deze geluidskaart i.v.m nou de echte levertijd is..
Als ik zo gekeken hebt schijnt het dat ze niet meer leverbaar zijn.. Dus kan je wachten totdat je een ons weegt..
Zojuist een update ontvangen, levertijd is nog steeds onbekend, we gaan er vanuit dat deze niet meer geleverd gaat worden.
Het is daarom alvast uitgeschakeld in ons webshop.
Maar ben gisteren direct wezen zoeken voor een alternatief.. En dat was niet makkelijk.. Zat te denken om dan voor de Theater edit. te gaan.. Maar achteraf schijnt die niet heel goed te werken en die kaart kost boven de 200 euro.. Veelste veel..
Dus heb besloten om me oude Auzentech in me oude computer te gaan gebruiken..
En voor een nieuwe build met haswell zal ik denk ik voor de asus xonar foebus kiezen..
Volgens mij had auzentech geen zin meer om geluidskaarten te verkopen.. Zie dat ze de andere lijnen ook laten vallen.. Erg jammer dus.. Volgens vele was de support ruck bij dit bedrijf.. Maar drivers waren verder gewoon in orde ook al waren ze wat ouder.