• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lakigucci - Robbert

Lakigucci

Junior Member
Hallo Flowers,

Allereerst excuus dat ik mij nieteens netjes heb voorgesteld sinds dat ik mij heb aangemeld.
Mijn naar is Robbert aka Lakigucci en ben 26 lentes jong.
Mijn hobby is , hoe kan het ook anders hardware en waterkoeling en gamen.
Verder werk ik als centralist op een alarmcentrale en ben daarom ook weleens (vaak enige) s'nachts actief op het forum ;).

Hieronder vind je mn laatste build, de Xigmatek Midgard watercooled.


1264020075-840.jpg

1264020103-580.jpg

1264020138-530.jpg

1264020171-160.jpg

1264020201-250.jpg

1264020266-640.jpg

Code:
[b]Hardware[/b]
i5-750 @3.8Ghz
HD5870 @Stock
4Gb 2133Mhz GEIL
Asus Maximus III Formula P55

Code:
[b]Watercooling[/b]
EK Supreme LT - Acetal
XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump 
Black Ice GT Stealth 240 Black
Tygon Tubing


Zover mn laatste build.
Reeds bezig met een nieuwe build welke een Cosmos S is die uiteraard watergekoeld word. De buildlog kan je HIER vinden.
 
XS is BullShit forum :D!

Ik draai al 4/5 jaar met gekleurde koelvloeistof, ok gekleurde vloeistoffen zijn IETS schoonmaak gevoeliger maar hey eenmaal aan de watercooling is er geen eind meer aan ;)

Die dual bay res/pompen van xspc zijn gewoon GEWELDIG. ik heb hem in veel cases gebruikt en ongv 4 van gekocht, die krengen zijn gewoon zeer goed voor prijs/prestatie!

PS de echte waterkoeling liefhebber gaat naar RRTECH;)
 
XS is BullShit forum :D!

Ik draai al 4/5 jaar met gekleurde koelvloeistof, ok gekleurde vloeistoffen zijn IETS schoonmaak gevoeliger maar hey eenmaal aan de watercooling is er geen eind meer aan ;)

Die dual bay res/pompen van xspc zijn gewoon GEWELDIG. ik heb hem in veel cases gebruikt en ongv 4 van gekocht, die krengen zijn gewoon zeer goed voor prijs/prestatie!

PS de echte waterkoeling liefhebber gaat naar RRTECH;)

ik bedoelde het dual bay res van EK met de flowmeter erin...
en wat dan van dit topic?
Confirmed: Feser 1 Blue Premix + GTZ = do NOT want - XtremeSystems Forums
sorry voor de offtopic lakigucci :schaam
en wat is RRTECH ? :schaam
Greetz B0B0
 
Welkom Robbert ! Ik zie dat U aan waterkoeling doet. Goed voor je ! Ik wens U veel plezier op dit forum dat ook vaak aan waterkoeling doet ! Dat is dus best een goede combinatie ! Toppie !!










:098:
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan