• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

hZ7gU0r.jpg
 
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/vBkBS4O3yvY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Added after 34 minutes:

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="mL467sx"><a href="//imgur.com/mL467sx">Just thought I add this gif to the shit pile of weird posts you'll be looking thru tonight</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Laatst bewerkt:
Wat de fuck is er toch met sommige mensen aan de hand!

Moest nog even snel naar de supermarkt, en terwijl ik aan de beurt ben laat ik een briefje van 20 euro vallen. De vrouw voor me pakt het op, dus ik bedankte haar en zei dat ik zo stom was om het te laten vallen.
Zegt ze doodleuk: "de dingen die op de grond liggen, zijn van diegene die ze vinden" en ze draait zich om en loopt weg.
De caissière keek me aan en was, net als ik, stomverbaasd!
Dus ik riep vrij hard: Is dit een grap of zo??? Geef verdomme me geld terug trut!!
Maar die trut liep al weg, dus ik snel verder met het afrekenen van mijn boodschappen en daarna rende ik achter haar aan tot op de parkeerplaats. Ze was al bij de auto!
Haar 2 boodschappen tassen stonden op de grond zodat ze de deur open kon maken. Dus ik zette het op een rennen, pakte haar 2 tassen en rende weg, terwijl ik keihard riep: "de dingen die we op de grond vinden, zijn van diegene die ze vinden"!

Ik kwam na een stuk rennen met die 2 tassen bij mijn auto, behoorlijk nerveus, want normaal zou ik nooit iets stelen!
En ik dacht even te kijken wat er in die tassen zit. En wat ik daar zag was echt bizar...!!

Die twee tassen zaten net zo vol met onzin als het verhaal hierboven!
 
Terug
Bovenaan