• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

Woot ben nu Digimon aan het kijken! (nieuwste serie die nu aan het 'airen' is. (wat was het nederlandse woord ookalweer? :p ))

Anyway, ik had deze serie redelijk lang op mijn hdd staan, ben steeds elke week de nieuwste afleveringen aan het binnen halen.

Best wel awesome, zeg nou eerlijk, houden we allemaal niet stiekem van Digimon. :sarc:

j/k. :p (For those who doesn't think that way.
s3puad.gif
)

smarrc.gif

Haha het is japans, aangezien deze serie redelijk nieuw is (de nieuwste), is deze nog niet gedubt in het Engels. Misschien dat later FUNimation later een vergunning krijgt en dat je dan Engels gesproken taal krijgt.

1e 5 minuten van de eerste episode was wel vet, gruwelijke monsters tegenover elkaar, 2 frontlines. Goosebumps. :p

Laatst bewerkt:
Hmm, ziet er helemaal niet uit als de Digimon van vroegâh, of ligt dat aan mij.
Alles is opeens zo.. Robotachtig :')

@ stn, je kan toch wel Engelse subs lezen? :p

Hmm, ja daar heb je inderdaad wel een punt in, maar dat vind ik opzich wel stoer eigenlijk, geeft je toch die kleine 'mecha' gevoel. ^^

Tuurlijk kan ik lezen, maar dan praten ze nogsteeds chineez :p!
En idd ziet er heeeeeeeel anders uit!

Alle anime series worden geproduceerd in Japan, dus ze spreken Japans, geen Chinees. :p
En anders uitzien kan misschien juist een positieve werking hebben. ;)

Terug
Bovenaan