• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

Jezus...echt weer iets voor mij :(.

Ik wilde vanmiddag maar eens gaan paardrijden ook al heb ik dat 2 jaar geleden voor het laatst gedaan. Ik stapte zonder hulp of toezicht op dat paard dat spontaan begon te galopperen, ik zat niet zo heel stevig vast en ik schoof over dat zadel heen en vol angst probeer ik me aan de manen van het paard vast te grijpen maar dat lukte me niet, ik probeerde zijn nek vast te houden maar daar door kwam ik onder dat paard terecht...
Vol energie galoppeert dat paard nog verder ook, en blijkbaar niet gevoelig voor de benarde situatie waar in ik zat....uiteindelijk liet ik maar los, hopen op de grond te vallen maar mijn voet bleef in de stijgbeugel vastzitten waardoor ik in een dramatische houding terecht kwam en mijn hoofd enkele keren botsend tegen de grond kwam...

Ik stond echt op het punt om flauw te vallen totdat wonder boven wonder de manager van de C&A aan kwam lopen en de stekker uit het stopcontact trok !!!! Pfff bedankt man!!!!
 
Eew86Mb.jpg
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="VvEVrph" data-context="false"><a href="//imgur.com/VvEVrph">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/1NFCb" data-context="false"><a href="//imgur.com/a/1NFCb">Where can I buy these amazing glasses?!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Terug
Bovenaan