DutchMicro Prutser 19 november 2013 #4.623 coolfris zei: Klik om te vergroten... We lachen er maar om maar het is helaas wel zo. Een mooi concept opkopen en vervolgens als trechter gebruiken om je eigen meuk bij mensen naar binnen te stouwen.
coolfris zei: Klik om te vergroten... We lachen er maar om maar het is helaas wel zo. Een mooi concept opkopen en vervolgens als trechter gebruiken om je eigen meuk bij mensen naar binnen te stouwen.
H Hyperion Member 20 november 2013 #4.624 Komt me bekend voor van ergens hmmmz ik vraag me af welke software giganten dit ook doen.... Sarcmode off. Hehe Sent from my iPad using Tapatalk
Komt me bekend voor van ergens hmmmz ik vraag me af welke software giganten dit ook doen.... Sarcmode off. Hehe Sent from my iPad using Tapatalk
Sw333t I Love my NUC 21 november 2013 #4.626 http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1150/Z87-A/LGA1150_CPU_installation.pdf
DutchMicro Prutser 25 november 2013 #4.630 Pas geleden een tip van een maat gekregen over een engelse show genaamd "Celebrity Juce" en vind het echt geweldig. Lekker gore oversexte humor:
Pas geleden een tip van een maat gekregen over een engelse show genaamd "Celebrity Juce" en vind het echt geweldig. Lekker gore oversexte humor: