• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

16a2wqu.jpg





e86d86.jpg





24cw2m9.jpg





5kkbuu.jpg





9ropw6.jpg





znmrv8.jpg







2zs8i91.jpg
 
Nieuws:

Stevie Wonder gaat scheiden

AMSTERDAM - Stevie Wonder heeft een scheiding aangevraagd. Volgens de juridische documenten is Wonder al sinds oktober 2009 apart van zijn vrouw.

m1ezr5ma608u.jpg

Dat schrijft TMZ. Wonder, die eigenlijk Stevland Morris heeft, is getrouwd met mode-ontwerpster Kai Millard Morris.
Wonder heeft aangeboden alimentatie te betalen. Het is nog niet duidelijk hoeveel dat zal bedragen. Het stel trouwde in 2001



Arme Stevie... hij heeft het vast niet zien aankomen ;)
 
Augurkensnijder



Een man werkt in een augurkenfabriek. Op een avond komt hij thuis en zucht tegen z’n vrouw: "Schat, ik heb toch zo’n vervelend probleem: ik heb de hele dag zo’n enorme zin om mijn penis in de augurkensnijder te steken".
Man en vrouw praten erover en samen besluiten ze dat - als het weer gebeurt - de man zich voor deze wonderbaarlijke afwijking zal laten behandelen.
Alles gaat goed tot de man na twee weken plotseling midden op de dag thuis komt. Zijn vrouw schrikt, begrijpt dat er iets ernstig mis is en vraagt: "Wat is er gebeurd?"
De man zucht, gaat zitten en vertelt: "Ik kon me niet meer beheersen en vandaag heb ik het gedaan. Ik heb mijn penis in de augurkensnijder gestoken."
"Nondeju, nee zeg!", zegt zijn vrouw vol afgrijzen, "en nu?"
"Nu ben ik ontslagen", zucht de man.
"En de augurkensnijder, wat is daarmee gebeurd?", vraagt z’n vrouw.
Zegt de man: "Haar hebben ze ook ontslagen...".
 
Terug
Bovenaan