• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

hs53yx.jpg

Omdat de melkboer en de postbode dan niet meer aan werken toe komen ? :D

Laatst bewerkt:
Doet me denken aan wat ik (als "gewone" blanke) eens bij de afhaal chinees gedaan heb ....

De chinees en z'n vrouw druk aan de babbel in het chinees en
ik toen op goed geluk : "Volgens mij niet".
Waarop zij een enorme boei kreeg en hij heel stoer voor 'm uit ging staren.
Ik heb nog steeds geen idee waar ze het over hadden, maar gelachen heb ik wel :p

WOOHOO!

die gast is gek :p

---

De Buffel theorie :D

een kudde buffels kan zich slechts zo snel voortbewegen als de langzaamste buffel. dus wanneer er op de kudde word gejaagd worden de langzaamste en de zwakste als eerste gedood. de natuurlijke selectie is goed voor de kudde als geheel omdat de snelheid en de gezondheid van de hele groep contstandt word verbeterd door het doden van de zwakste leden. in hetzelfde opzicht kan de menselijk hersenen alleen zo hard werken als de langzaamste hersencel. overdadig inname van alcohol dood, zoals wij allemaal weten, hersencellen, maar het valt de langzaamste en zwakste hersencellen als eerst aan. op deze manier word, door het regelmatig drinken van bier, de zwakke hersencellen geelimineerd. waardoor de hersenen een snelllere en efficientere machine word. daarom voel je je altijd slimmer na een paar biertjes, en daarom is bier zo goed voor jou!

Terug
Bovenaan