Thanks allemaal :) De tester: Cooler Master PSU tester - Cooler Master Europe Store
l3p Moderator Forumleiding 3 april 2016 #21 Thanks allemaal De tester: Cooler Master PSU tester - Cooler Master Europe Store
VoYaGeRTM New member 3 april 2016 #22 Mooi gedaan weer hoor. Zeker mooi idee met de slang door het frame. Eigenlijk moet ik me modulaire psu ook nog sleeven, alleen totaal geen geduld voor
Mooi gedaan weer hoor. Zeker mooi idee met de slang door het frame. Eigenlijk moet ik me modulaire psu ook nog sleeven, alleen totaal geen geduld voor
l3p Moderator Forumleiding 3 april 2016 #23 Dan hierbij ook maar de final shoot Het was wederom een geweldige ervaring in Frankrijk samen met de LDLC crew en mijn mede modders! En .. heb ik de tweede prijs mogen behalen Tot de volgende! Laatst bewerkt: 3 april 2016
Dan hierbij ook maar de final shoot Het was wederom een geweldige ervaring in Frankrijk samen met de LDLC crew en mijn mede modders! En .. heb ik de tweede prijs mogen behalen Tot de volgende!
MrGiorgio De Planner 4 april 2016 #24 Erg mooi detail die stroomkabel :112: Dat maakt het helemaal af.