Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Goed nieuws, Freddy. Ik ga voor 't eerst waterkoeling installeren. Ik heb nu 3 ontwerpen gemaakt om uit te kiezen en ik wil zeker weten dat ik straks alles in 1x heb en niet later nog wat bij moet bestellen, dus het duurt nog wel even voordat ik ga bestellen.Coolfris, die flow rate estimator had ik al, maar ik denk dat ik toch voor een aquastream pomp ga en die staat er niet tussen en ik weet niet welke andere pomp ongeveer dezelfde specs heeft.Ik wil 2 EK koelblokken hebben voor m'n 260's en dacht aan een EK Supreme LT voor de CPU, dus er moeten niet veel extra restricties bijkomen, denk ik zo.Is de Supreme LT minder restrictief dan de gewone Supreme, b.t.w.?
Goed nieuws, Freddy. Ik ga voor 't eerst waterkoeling installeren. Ik heb nu 3 ontwerpen gemaakt om uit te kiezen en ik wil zeker weten dat ik straks alles in 1x heb en niet later nog wat bij moet bestellen, dus het duurt nog wel even voordat ik ga bestellen.
Coolfris, die flow rate estimator had ik al, maar ik denk dat ik toch voor een aquastream pomp ga en die staat er niet tussen en ik weet niet welke andere pomp ongeveer dezelfde specs heeft.
Ik wil 2 EK koelblokken hebben voor m'n 260's en dacht aan een EK Supreme LT voor de CPU, dus er moeten niet veel extra restricties bijkomen, denk ik zo.
Is de Supreme LT minder restrictief dan de gewone Supreme, b.t.w.?