• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Koolance 13mm quick-disconnect

Voor 13MM hebben we deze nu:
http://highflow.nl/index.php?target=categories&category_id=138
Die van Colder is wat kostbaarder.
Klik systeem is net wat beter dan die van Koolance.

Van Koolance moeten we nog sorteren welke we gaan inkopen.

Kan jij een lijstje maken met welke jij precies wilt hebben?

Overigens zullen de prijzen op onze site iets hoger zijn dan op de site van Koolance zelf.
Want we moeten de hoge verzendkosten en de importkosten bij berekenen.
 
is het beter als ik dan in USA of DE bestel? daar lijken de prijzen goed op die van koolance zelf :)

edit : welke ik wil? Moet eerst pedestal binnen krijgen... normaal ergens eind volgende week... dan rads bestellen enzo en dan pas die drain aan toevoegen.

foto van hoe ik het ook zou doen :

2888iub.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er leuk uit :)

Prijzen kunnen we wel tippen aan DE shops :)
Ook zal het voor de consument niet veel uitmaken of ze bij ons of rechtstreeks uit US bestellen.
Want verzendkosten/import ligt dan ook hoger en kan je net zo goed bij ons bestellen :)
 
Ik snap eigenlijk zoiezo niet waarom hij daar een snelkoppeling heeft.

Hij had daar eigenlijk gewoon een fitting in kunnen draaien, stukje slang en dan een stop erin.
Als hij wilt drainen, kan hij de stop eruit trekken.
Lijkt mij veel makkelijker :)
 
veel goedkoper ook :) kan zo wel maar 2/4 loops gemakkelijk drainen :( kijk wel hoe ik het met de andere doe... Die pedestal24 is wel huge, heb een paar foto's staan op mn pc je moet je inbeelden 2x TFC 480 rads + fans en dan nog plaats voor een HDD ernaast :) perfect oplossing voor mijn MCP355+XSPC top te plaatsen.
 
Ja klopt. Snelkoppelingen zijn ook meer bedoeld voor radiatoren die extern zijn geplaatst.
Zodat bij transport of onderhoud die makkelijk losgekoppeld kan worden.

Ik heb nu ook geen aftappunt.
Bij mijn volgende setup, ga ik het doen met dit stuk:
http://highflow.nl/index.php?target=products&product_id=703
Of een andere keuze hieruit:
http://highflow.nl/index.php?target=categories&category_id=141

En jouw setup, wuahaha, dat wordt idd echt gigantisch!!
Wanneer verwacht je het binnen te hebben?
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1HLxSOpMk7w"]Hier een filmpje[/ame] van een bl!ng aftappunt van me waar je goed kunt zien hoe die snelkoppelingen los te koppelen zijn.

Zou ze niet rechtstreeks in een loop zetten waar de CPU bij zit. Ze zijn wel redelijk restrictief. Voor minder restrictie kan je beter die grote plastic snelkoppelingen nemen die HF al verkoopt of de Extreme Flow QDC's van Koolance, maar dat kost wel aardig wat verz kosten.
Hier een plaatje van hoe groot die dingen zijn. Die kunststof grijze op de achtergrond zijn die van HighFlow. Die zijn even "free-flowing" als die van koolance, alleen nog iets groter. Ik heb die Extreme QDC's genomen omdat ze er IMO erg bruut@mooi uitzien.:p



Hieronder een filmpje waar ik twee van die Extreme QDC's in een CPU loop heb zitten zonder dat dit al te veel invloed heeft op de flow. Niet zo vreemd ook, want het zijn twee DCC's 3.2 die voor de watervoortstuwing zorgen. :p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3AL7I5EO6ps]YouTube - Koolance QDC Extreme Flow[/ame]
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
canonchiel [IN-ACTIVE] 13MM (1/2) Koolance Schroeffitting Paar - G1/4 (7 stuks) Verkocht 0
biopunk Koolance Swiveling Elbow G1/4 Black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
F Koolance CPU-390I, CPU-390CI en VID-NX1080 Waterkoeling 7
F *Nieuwe* Koolance QD3/4 quick release black Waterkoeling 2
gunnie_nl koolance pmp pumpblocker Gevonden 0
D ADT-DXG45 45 graden koolance silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
T Koolance Quick Disconnect voor 3/8 ID 5/8 OD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sw333t [Gezocht] Koolance SHR-0820 Gevonden 0
R Koolance producten en ander merk fittingen Waterkoeling 2
D Koolance QD3 Female deel 3/8 ID 1/2 OD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
C Aanpassing Koolance MVR Heat Transfer Plate, 140mm MVR-PLT140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Besje Koolance QDC's, reservoir base en 290X-blok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower snelkoppeling koolance Waterkoeling 3
Sw333t Koolance producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
B QD3 Koolance quick disconnect HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Sw333t Koolance HX-XC Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Koolance o-ring ORG-S12D5E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
F Koolance QD4 quick release compressions black (1/2ID - 3/4OD) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
chicken Koolance VL3N Male Quick Disconnect Threaded G 1/4 BSPP HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Traxtorm [IN-ACTIVE] Koolance GPU-220 Gevonden 2
sir serial [TKG-FIT] 10mm Koolance 90 Graden Black Chrome Gevonden 2
AverageNinja Koolance CPU-370 Rev. 1.1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
alain-s [IN-ACTIVE] Koolance CPU-370 Verkocht 0
sir serial [VERKOCHT] Koolance RAM-33 waterblock Verkocht 3
S Koolance HDD Water Block HD-60 Waterkoeling 3
Y Koolance Quick connector SET HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT] Origen ae S21T + Koolance fan/pump controller +RGB controller (L3p L4n) Verkocht 20
J Koolance COV-RP450 Rev.2.0 D5 pomp top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
W Koolance INS-FM17N flowmeter zonder adapterboard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Besje Koolance reservoir body TK050 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R [VERKOCHT] Koolance PMP-500 Verkocht 3
T Koolance 402x2 vraagje Waterkoeling 6
Tath [IN-ACTIVE] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 0
Tath [REFUSED] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 1
z999 [VERKOCHT] Verschillende (bp, koolance) fittingen Verkocht 2
B Koolance CPU-380 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
l3p Koolance Flow Meter Adapter With Display HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
T Koolance VID-AR685 en Sapphire 6850 Toxic 1GB? Waterkoeling 2
arwin74 [CLOSED] dual bay koolance reservoir met 2x 355 pomp Gesloten 2
l3p Koolance PMP-500 Pump G1/4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
H [IN-ACTIVE] Koolance TNK-501 Rev 1.1 Single 5.25" Reservoir + extra's. Verkocht 1
dave-firsttimer:) [VERKOCHT] Koolance MB+mosfet waterblock voor ASR4E + Koolance CPU waterblock Verkocht 3
l3p [VERKOCHT] Koolance PMP-400 + Koolance Heatsink + EK-DDC X-RES 100 Verkocht 1
Harjo [VERKOCHT] Koolance gtx 580 fullcover Verkocht 3
gunny Koolance TMS205 - Aquaero 5 pro Hoe en wat Waterkoeling 0
Besje Koolance swiveling elbow G1/4 low profile, black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
W KillCoil in 3/8 ID tubing en Koolance RP-401X2 revisie? Waterkoeling 7
D [VERKOCHT] Koolance 3/8 x 1/2 G1/4 (8 STUKS) nieuwstaat Verkocht 1
Mobomonster Koolance Fillport & Inline filter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan