Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Met de tijd dat het duurt om te maken en gebruikt materiaal, denk ik dat het gewoon nog even met de hand wordt.Plankjes en een ontplofte kamerEven plaatsen zodat anderen hun nek niet breken midden in de nacht en goeie gelegenheid om morgen af te meten waar de uitgang met slang moet komen.Gaatjes maken voor de ventilators, zijkantjes dicht maken en een leuk werkplekje met ruimte om doosjes bovenop te bewaren Dat rooie ding is m`n servertje die plaatsvervanger wordt van de laptop.Hoekje van de kast ter versteviging wat me dus op het idee bracht om er een monitor aan op te hangen Wordt een hoop ruimte om lekker te werken aan de case zodra alles binnen is, zonder half dood te gaan door de stank van gesmolten plastic :eusa_sick:
Met de tijd dat het duurt om te maken en gebruikt materiaal, denk ik dat het gewoon nog even met de hand wordt.
Plankjes en een ontplofte kamer
Even plaatsen zodat anderen hun nek niet breken midden in de nacht en goeie gelegenheid om morgen af te meten waar de uitgang met slang moet komen.
Gaatjes maken voor de ventilators, zijkantjes dicht maken en een leuk werkplekje met ruimte om doosjes bovenop te bewaren
Dat rooie ding is m`n servertje die plaatsvervanger wordt van de laptop.
Hoekje van de kast ter versteviging wat me dus op het idee bracht om er een monitor aan op te hangen
Wordt een hoop ruimte om lekker te werken aan de case zodra alles binnen is, zonder half dood te gaan door de stank van gesmolten plastic :eusa_sick: