Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Was inderdaad het 5850 blok vergeten :ideeChipset is niet nodig, tis een P55 die word niet warm. En er is niet eens een blok voor op de markt. De mosfets gaan beter gekoeld worden als ik de rear fan omdraai naar intake, daarmee hoop ik genoeg circulatie rond moederbord te genereren dat alles nog een beetje verkoeld word. EK Backplate zal niet nodig zijn aangezien de EK Supreme HF een universele backplate heeft die op alle sockets past.Ik hoop de slang zonder knikveer gewoon goed te kunnen houden aangezien ik dat echt niet mooi vind. Zo niet dan zal ik het gaan gebruiken. Maar knikken ben ik eigenlijk niet bang voor omdat ik geen extreme bochten heb. Alleen aangezien ik nog nooit met WC gewerkt heb afgezien van de 10mm dikke Zalman slangetjes , weet ik de kenmerken/limieten van de slang natuurlijk niet.Shrouds heb ik al wel redelijk wat over gelezen bij martin labs eigenlijk is het een of/of keuze. Of voor dat bedrag shrouds of voor dat bedrag fans in Push/Pull, beide bieden tussen de 20-30% winst. Weet alleen niet of ik daar fatsoenlijk de ruimte voor heb. Rad zelf is rond de 60mm, 25 voor de fan + 31 mm shroud = 116mm. Er zit namelijk een chassis support bracket boven in de case die verder naar beneden gaan belemmert. Had vluchtig gemeten en kwam uit op 108mm aan ruimte totaal.
Was inderdaad het 5850 blok vergeten :idee
Chipset is niet nodig, tis een P55 die word niet warm. En er is niet eens een blok voor op de markt. De mosfets gaan beter gekoeld worden als ik de rear fan omdraai naar intake, daarmee hoop ik genoeg circulatie rond moederbord te genereren dat alles nog een beetje verkoeld word. EK Backplate zal niet nodig zijn aangezien de EK Supreme HF een universele backplate heeft die op alle sockets past.
Ik hoop de slang zonder knikveer gewoon goed te kunnen houden aangezien ik dat echt niet mooi vind. Zo niet dan zal ik het gaan gebruiken. Maar knikken ben ik eigenlijk niet bang voor omdat ik geen extreme bochten heb. Alleen aangezien ik nog nooit met WC gewerkt heb afgezien van de 10mm dikke Zalman slangetjes , weet ik de kenmerken/limieten van de slang natuurlijk niet.
Shrouds heb ik al wel redelijk wat over gelezen bij martin labs eigenlijk is het een of/of keuze. Of voor dat bedrag shrouds of voor dat bedrag fans in Push/Pull, beide bieden tussen de 20-30% winst. Weet alleen niet of ik daar fatsoenlijk de ruimte voor heb. Rad zelf is rond de 60mm, 25 voor de fan + 31 mm shroud = 116mm. Er zit namelijk een chassis support bracket boven in de case die verder naar beneden gaan belemmert. Had vluchtig gemeten en kwam uit op 108mm aan ruimte totaal.