Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat het systeem vacuüm had. Zolang je de drain niet open gooit dat je dan 'veilig' de fillport kan openen. Dat is dus niet het geval?Simpele oplossing hiervoor is natuurlijk de radiator nog niet vast bevestigen bovenin, laten zakken en de kast dan iets naar achter kantelen zodat de Radiator onder de Res/Bay komt. Nadeel hiervan is wel dat de Res/Bay niet veel kan zakken. Denk dat ik hem dan 1 bay verder naar beneden plaats en eventueel de moederbord tray losschroef zodat de radiator nog verder kan zakken in het systeem om hem dan wel te kunnen ontluchten.Thx iig.
Ik was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat het systeem vacuüm had. Zolang je de drain niet open gooit dat je dan 'veilig' de fillport kan openen. Dat is dus niet het geval?
Simpele oplossing hiervoor is natuurlijk de radiator nog niet vast bevestigen bovenin, laten zakken en de kast dan iets naar achter kantelen zodat de Radiator onder de Res/Bay komt. Nadeel hiervan is wel dat de Res/Bay niet veel kan zakken. Denk dat ik hem dan 1 bay verder naar beneden plaats en eventueel de moederbord tray losschroef zodat de radiator nog verder kan zakken in het systeem om hem dan wel te kunnen ontluchten.
Thx iig.