• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Johnny's OC winner 2008

Johnny

Moderator
Forumleiding
Heey allemaal!

Hierbij introduceer ik jullie mijn PC het is de OC winnaar van 't jaar 2008.

Mijn systeem;

Mijn vette case;
bi6pf6.jpg


Opstart scherm;
2z9ffkp.jpg


Mijn G15 + G5;
20szif7.jpg


De hardware;
14ax8aq.jpg


Achterkant case;
10pbwuc.jpg


Muis/TB connector;
33omjrl.jpg


Patience x'D;
2m832xh.jpg


MCaffee uit 't jaar '93 ^^;
1433uo5.jpg


Haha vet grappig ik vond deze case op zolder omdat ik ga verhuizen.

Ik kreeg hem maar niet aan de praat maar net naar wat dignentjes in bios veranderd werkt die weer :p Puur voor de fun dit :D

Anders show jullie je eerste PC eens!

:D
 
cool met een ouderwetse TURBO knop
soms oced die de cpu best veel
ik ken ze nog die van iets van 8 naar iets van 50/60 mhz gingen met de turbo knop (das dus gewoon 6/700%

ik trok laatst ook een ouwetje ergens uit de kast (niet zo oud) was een paar honderd mhz oude pentium 2 of 3 waar de cpu op een soort "insteek kaart" zat dus zoiets als gfx kaart...
 
Oef! die goeie oude tijd.

Mijn eerste computer was een 486 deze heeft me toen 999,- gulden gekost :eusa_sick:
Is nu ietsjes minder waard Johnny.

Het allereerste spel wat ik erop installeerde jaja met floppy ! :icon_super: was meteen een virus....hmm en dan heb je 1 dag computer ervaring.
Leuk om te zien dat deze nog wel leeft :)
 
cool met een ouderwetse TURBO knop
soms oced die de cpu best veel
ik ken ze nog die van iets van 8 naar iets van 50/60 mhz gingen met de turbo knop (das dus gewoon 6/700%

ik trok laatst ook een ouwetje ergens uit de kast (niet zo oud) was een paar honderd mhz oude pentium 2 of 3 waar de cpu op een soort "insteek kaart" zat dus zoiets als gfx kaart...

wij moeten zo'n cpu's monteren in school :D P2 meestal :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan