• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jefke

jefke

New member
Hallo :039:,
Ik heb deze site al enige tijd geleden ontdekt en kom hier regelmatig eens "piepen".
Maar nu ga ik echt eens werk maken aan een project om mijn xbox 360 te waterkoelen.
Ik heb nog nooit met waterkoeling gewerkt dus ik ga jullie advies zeker kunnen gebruiken :)

0. Echte naam (Voor/Achternaam): Tijl
1. Nickname: Jefke
2. Leeftijd: 29
3. Woonplaats: Brussel
4. Studie/Werk: Informaticus
5. E-mail: (PM staat aan)
6. MSN:
7. Xfire:
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Zoekmachine

Jouw PC:
Mijn laatste 2 PC's heb ik zelf samengesteld. Ik heb altijd een stille configuratie gebruikt met veel aandacht voor koeling, maar geen gebruik gemaakt van waterkoeling omdat dit nogal duur was. Mijn volgende PC gaat hoogstwaarschijnlijk wel watergekoeld worden want ondanks dat mijn gemaakte PC redelijk stil zijn, vind ik ze niet stil genoeg zoals ik gewild had.
Ik heb mogen ervaren dat de luidste component het meeste bijdraagt aan het totale lawaai dat je pc produceert, hoe stil de anderen ook mogen zijn :)

Verder ben ik veel bezig met PC's en alles wat daar rond hangt. Ook reparaties, software, pc-hulp doe ik als ik tijd over heb wat helaas niet meer zoveel voor komt. Om dezelfde reden was ik vroeger ook een gepassioneerde gamer wat nu slechts een maandelijkse activiteit geworden is :icon_frown:
Ik zal wel niet de enige zijn zeker :)
 
Terug
Bovenaan