• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Italic

coolfris

Moderator
Forumleiding
2whjbj7.jpg
 
Laatst bewerkt:
In photoshop krijg ik bij de font keuze Italic het handschrift/font van de openingspost. Voordat ik die 1000 zuur verdiende credits zou gaan spenderen ;) had ik ook nog even hier bij een online font previewer gekeken.

Dus mijn verwachtingen lagen eerder bij een ander font dan bij een cursief van hetzelfde lettertype. Boeit me verder niet zoveel hoor, maar dacht het toch maar even te melden voordat andere mensen die dat wel misschien boeit en teleurgesteld zouden kunnen raken.

Dat cursief en Italic hetzelfde zijn is voor mijn nieuw. Maar zoals ik al zei; ik ben geen font-expert. Denk nu zelfs dat ik meer richting een font-noob kom.:D
 
Bold = Vet
Italic = Cursief
Underline = Onderstreept

;).

Maar het kan beter Font Style genoemd worden in plaats van Font Type.

Je kan het echter ongedaan maken, moet je alleen weer Italic aanschaffen en dan even goed opletten bij:

Italic
Un-check the box to remove added formatting.
 
aha.gif


In de vBshop staat alleen "Maak je gebruikers naam Italic!" Denk dat daar idd de comminicatiestoornis ligt. Ik verwachte een font type en het produkt is een font style

Aha, zie nu ook dat in photoshop bij times roman ook de cursief keuze staat omschreven als italic.

Leerzame nacht weer op deze manier.
nerd.gif
 
Op zich vind ik cursief niet erg. Vond het ook wel mooi eigenlijk. ...:wehe Gaat mij meer voor duidelijkheid in de vBshop voor andere mede font-term noobs zoals ik.

Als je wilt, mag je het van mij wel weer cursief maken als dat nog kan aub :D
 
... = Vincent. lol :p

Heb ook mijn username veranderd. :D

Maar niet veel mensen kunnen dat, aangezien het nogal wat redelijk kost. 10.000 credits. ^_^.

Dat van vincent was beetje erg overdreven :p Al zijn naam terug gezet.

Haha nee Username veranderen ben ik op tegen gezien je dan op den duur het overzicht kwijt bent :S of er moet op het profiel een gedeelte komen wat de vorige Username was :p

En die optie is ook al verwijdert. Niemand kan zijn user name meer veranderen. Daar voor moet je zoals gewoonlijk weer bij de admin zijn. Mods kunnen dit ook niet.
 
Terug
Bovenaan