C CrizCroz Junior Member 26 oktober 2010 #1 zoals de topic zegt zoek ik een CM690 sidepanel. er mogen krassen op zitten etc maakt me niks uit zolang de plexiglas zonder krassen zit. let me know zo kan ik me mod afmaken hehehehe
zoals de topic zegt zoek ik een CM690 sidepanel. er mogen krassen op zitten etc maakt me niks uit zolang de plexiglas zonder krassen zit. let me know zo kan ik me mod afmaken hehehehe
F FireStorm New member 27 oktober 2010 #2 heb een nvidia edition met window maar heb je er dan nog een originelen kap van je case want anders zit ik met een kast waar geen side panel op zit
heb een nvidia edition met window maar heb je er dan nog een originelen kap van je case want anders zit ik met een kast waar geen side panel op zit
C CrizCroz Junior Member 28 oktober 2010 #3 FireStorm zei: heb een nvidia edition met window maar heb je er dan nog een originelen kap van je case want anders zit ik met een kast waar geen side panel op zit Klik om te vergroten... Hey Firestorm jah de normale sidepanel heb ik gewoon nog is de kleur van de plexi groen.
FireStorm zei: heb een nvidia edition met window maar heb je er dan nog een originelen kap van je case want anders zit ik met een kast waar geen side panel op zit Klik om te vergroten... Hey Firestorm jah de normale sidepanel heb ik gewoon nog is de kleur van de plexi groen.
F FireStorm New member 28 oktober 2010 #4 ja het plexi glas window is inderdaad groen ja Laatst bewerkt: 28 oktober 2010
C CrizCroz Junior Member 28 oktober 2010 #5 lol hmmz. hoe wilt je dit regelen dan. ik neem aan dat je graag de normale sidepanel wilt. ik kan namelijk altijd die plexiglas vervangen
lol hmmz. hoe wilt je dit regelen dan. ik neem aan dat je graag de normale sidepanel wilt. ik kan namelijk altijd die plexiglas vervangen
F FireStorm New member 28 oktober 2010 #6 maakt me niet uit hoe je het wilt doen hoor als ik straks nog maar de plek heb voor men eigen case mod
maakt me niet uit hoe je het wilt doen hoor als ik straks nog maar de plek heb voor men eigen case mod
C CrizCroz Junior Member 28 oktober 2010 #7 lol okay cool hoe doen we de overdracht.. gewoon beide verzenden op eigen kosten
F FireStorm New member 16 november 2010 #8 he crizcroz wou je dat side panel nog of hoeft dat inmiddels niet meer?