• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ikkuh

Status
Niet open voor verdere reacties.

peppi

New member
Ben ikkuh
houd van computers, servers,website building, linux en sat tv
Loop al een paar jaartjes mee en wil nu eindelijk eens af van die herrie op mijn kantoor/hobby hok

Ben op zoek naar geruisloze setup voor mijn pc
Moet uiteraard ook wat moois worden anders is het weggegooid geld.
Ik krijg het advies om op het forum advies te vragen van de shop opzich een beetje vreemd doet mij denken dat de shop zelf geen know how in huis heeft :shock:
 
beetje vreemd doet mij denken dat de shop zelf geen know how in huis heeft

Het is niet vreemd.

Op het forum is het mogelijk om input en advies te krijgen van meerdere mensen met ieder zijn eigen ervaringen met diverse setups, merken etc etc. De mensen van de shop zitten hier trouwens zelf ook op het forum.
 
Ik krijg het advies om op het forum advies te vragen van de shop opzich een beetje vreemd doet mij denken dat de shop zelf geen know how in huis heeft :shock:

Dan moet je eerst maar eens het forum doorkruisen, opzoek naar posts van Freddy. En dan ook ff tussen de buildlogs kijken, dan zul je je woorden denk ik wel terugnemen.
 
Welkom op het forum, alvast veel lees en type plezier hier!

Ik ben zojuist bezig geweest met het beantwoorden van jouw mail.
Als je dat leest zal je al gauw in de gaten hebben wat voor lap tekst het is.
Waterkoeling is zo uitgebreid met zoveel persoonlijke keuzes, dat is per mail of telefoon gewoon niet overzichtelijk te doen, vooral niet als je voor een grote setup gaat.
Mocht je na die mail nog vragen hebben, ik help je graag verder hier op het forum :)
 
Ik lees hier eigenlijk voornamelijk met alle topics mee, en je kunt hier echt heel veel goede en handige informatie vinden. Ik zou het eerder opvatten als de extra hulp naast de kennis die ze in shop hebben :)
 
Ik lees hier eigenlijk voornamelijk met alle topics mee, en je kunt hier echt heel veel goede en handige informatie vinden. Ik zou het eerder opvatten als de extra hulp naast de kennis die ze in shop hebben :)

jawel dat snap ik ook wel maar er zitten veel haken en ogen aan
Als ik de winkel eigenaar of medewerkers om advies vraag omtrent bepaalde zaken dan ligt van rechtswege uit de verantwoording bij de koper en verkoper.

Als je nu een slimme verkoper bent dan laat je je klanten advies vragen op een forum en dat vind ik niet correct.
Daarnaast genomen dat er een nummer is wat een telefoon nummer zou moeten zijn maar die is vast en zeker van een prepay op een lader in een aparte kamer met 29.000 gemiste oproepen erop want telefonisch is de winkel niet te bereiken.

Want neem nu bepaalde zaken die de shop moet bestellen en niet op voorraad heeft, of zaken die niet compatible met elkaar zijn, en in het ergste geval een defect onderdeel waardoor je pc schade krijgt wat moet je dan doen, wie heeft mij dat geadviseert, wie is er uiteindelijk verantwoordelijk, kun je dan reclameren, kun je dan retourneren
Fijn dat er ook nog andere wegen zijn die naar rome leiden Alternate, Informatiqeu, Tweakers, Marktplaats, Stout Acrylaat

Uiteraard zal er nu een hele storm van antwoorden komen maar goed dat is mijn visie en mijn mening en als ik voor een kleine 1000€ aan spullen wil kopen dan verwacht ik ook wel wat service.
Neemt niet weg dat ik voor 99% alleen maar goede recensies lees over deze zaak.
Maar helaas ben ik nummer 1 waarschijnlijk kennen jullie die wel 1 op de 1.000.000 en pech is mijn achternaam

Dan geeft Freddy ook aan dat het niet per mail te doen is maar ik heb specifieke onderdelen gevraagd met het verzoek dit te completeren met koppelingen en pijp simpeler kan het niet.
ik wil onderdeel:
a4
b9
j1
k9
d2
ik heb deze video kaart type x PN x merk x
dit moederbord x
deze toren x
zijn de onderdelen compatible?
wil je het compleet maken met koppelingen en pijp?
kan ik het afhalen op de zaak (500mtr van mijn huis)
kan ik contant betalen op de zaak?

simpeler kan het echt niet en is in 20 minuten geregeld

Maaruh thnx Freddy systeem loopt als een zonnetje
2 x rad 3 fan en 4 fan
xspc cpu koeler
gpu koeler
xspc reservoir
D5 pomp
10 x fans corsair SP 120
alle koppelingen
acrylaat pijp
verchroomde koper pijp met kraan
led verlichting
custom kabels
controller

Zo barst maar los, edit de boel maar, en ban mijn ass maar als je het er niet mee eens ben wat ik post.
Mijn mening Mijn visie
 
Als jij nou gewoon eerst begint met je systeem neer te zetten.
Componenten inclusief case. Dan kan de eerste stap al gezet worden.

Eigen onderzoek is al het halve werk. Lees je eerst in.
http://forum.highflow.nl/f6/waterkoeling-59/

Alles kan voorgekauwd worden maar aan het einde van de rit zal je het toch zelf in elkaar moeten zetten. Dan is het wel handig om te weten wat er allemaal in je pakket zit.

Als je nu een slimme verkoper bent dan laat je je klanten advies vragen op een forum en dat vind ik niet correct.
Dit is wel hét forum van HighFlow. Niet een of ander random forum of topic op Tweakers of HWI.

Iedereen die hier vaste bezoeker is heeft kennis van zaken en bepaalde leden hebben juist meer kennis en ervaring dan de winkel zelf. Is dat raar? zeer zeker niet. WC is ook voornamelijk persoonlijke ervaring en de winkel kan niet elk product 1 voor 1 uitproberen en op basis daarvan advies geven.

Uiteraard zal er nu een hele storm van antwoorden komen maar goed dat is mijn visie en mijn mening en als ik voor een kleine 1000€ aan spullen wil kopen dan verwacht ik ook wel wat service.
Neemt niet weg dat ik voor 99% alleen maar goede recensies lees over deze zaak.
Maar helaas ben ik nummer 1 waarschijnlijk kennen jullie die wel 1 op de 1.000.000 en pech is mijn achternaam

Hoezo heb je pech? je kunt hier op het forum 100% geholpen worden met je complete setup.
Freddy zal ook een duit in het zakje doen als het gaat om je keuzes maar je doet nu net of je totaal op een verkeerde wijze bent behandeld.
 
Das Experiment heeft het zo wel opgesomd.
Ook per PM heb ik meermaals geprobeerd duidelijk te maken hoe wij werken en waarom.
Je blijft helaas de toon geven dat je ons niet vertrouwd en dat we te hoge prijzen hanteren.
Als je ons bedrijf niet vertrouwd, vind dat we te duur zijn of gewoon er geen goed gevoel bij hebt, er zijn andere shops die staan te springen om je een set te verkopen en ik hoop dat een andere shop je naar alle tevredenheid kan helpen.

Ik sluit daarom dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan