• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

http://www.lanpartyzeeland.nl/

Vannos

upgrading.......
Over Lan Party Zeeland

Lan Party Zeeland is een lan party die sinds 2009 is opgericht.We hebben onze eerste lan party gehouden in westdorpe ,

waarbij er zòn 20 deelnemers waren.Dit jaar willen wij wederom een lan party houden,en hopen uiteraard weer dat jullie meedoen.

We zijn inmiddels in het bezit van een Gbit netwerk,waarmee we jullie een veel sneller netwerk kunnen geven dan de eerste keer.

Dit jaar hebben we compo`s ,met leuke prijzen,zoals games en casemodding stuff.

We zullen dit jaar weer plaats bieden aan 20 tot 25 gamers! De locatie van onze lan party wordt nog besproken,en daarmee ook de datum .

(waarschijnlijk najaar 2010)

Wilt u ons sponsoren in welke vorm dan ook?laat het ons weten via info@lanpartyzeeland.nlDit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

OM JE AAN TE MELDEN VOOR DE LAN PARTY,
REGISTREER JE DAN OP DE WEBSITE.

MVG DE CREW:

wie heeft er zin ?
 
hallo allemaal,

Ik zat net te lezen dat er voorkeur uitgaat naar Lan party zeeland rondom Goes?(ik kom namelijk zelf ook uit Goes)
Ik wou alleen even melden dat wij als lan party zeeland ons zo genoemd hebben omdat we eignlijk overal in zeeland een btje willen lannen.
Dus de aankomende lan is in het plaatje Spui(vlakbij terneuzen)en de volgende keer weer ergens anders.Ik hoop uiteraard dat jullie wel komen,zodat het weer succes kan worden op 9 oktober!

Als je wilt komen,registreer je op de website , en vul het formulier in dat je te zien krijgt.

Mvg
Dutchboy (Lan Party Zeeland crew member)
 
Oke geen probleem,maar ik weet dat Vannos zich al heeft geregistreed op de site,dus dat kun je zowiezo even doen,en dan altijd kun je nog het aanmeld form invullen mocht je nog willen komen!

Mvg DutchBoy
 
We zetten eigenlijk in op 20 tot 25 man,en ja zien we dat het storm loopt,kunnen we natuurlijk het aantal verhogen...no problemo we zullen het zien,we denk er aan om zo richting februar/ maart de volgende in goes te doen?
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan