• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Htbt

Dit weekend bezig geweest met het opnieuw schuren en lakken omdat de Action lak toch niet het resultaat gaf waar ik naar zocht.
Uiteindelijk voor een goede polyurethaan lak gegaan.
Deze dekt wel goed en droogt mooi op.

Vanochtend de laatste laag er op gezet en het ziet er weer strak uit.
Komend weekend moet ik echt eens de frontplaat met het window gaan afmaken en dan kan ik aan de slag met de bedrading etc.


_MG_9301.jpg
_MG_9302.jpg
_MG_9303.jpg
 
Dit weekend eindelijk de tijd gehad om het laatste constructie werk af te ronden!
De front plaat was de laatste uitdaging die nog openstond.
Hieruit moesten wat delen gefreesd worden voor de window en de speakers.

Ook zijn de led lijnen gesoldeerd en werkend zodat we het moederbord netjes kunnen uitlichten.

Eens kijken of ik deze week de laatste plaat nog in de lak kan zetten en dan gaat het tijd worden om alle elektra en leidingen te gaan plaatsen!

_MG_9305.jpg
_MG_9306.jpg
_MG_9307.jpg
_MG_9310.jpg
_MG_9312.jpg
_MG_9316.jpg
_MG_9317.jpg
_MG_9320.jpg
_MG_9321.jpg
 
Het mag dan even stil zijn geweest vanaf mij kant. Maar ik heb niet stil gezeten.
Elke weekend toch wel even bezig geweest.

Inmiddels is het grootste constructie werk af. Ik wil alleen nog een opstaande rand maken bovenaan de bar om de ventilatie gaten af te dekken en waarop ik een vers getapt biertje kan zetten.

De computer inmiddels aangesloten.
Echter zit ik nog te wachten op wat verlengkabels zodat ik het geheel kan monteren.
Ook moet ik nog een audio versterker zien te regelen.
Vandaag nog de plaat afgewerkt welke onder het tapblad komt te liggen en waarop de tapkraan gemonteerd gaat worden.
Het schroefdraad komt niet door het gat dus ik moest de ring een stuk verzinken. En dat gaat vrij lastig als er al een groot gat in het hout zit ;)


De leds rondom het moederbord geven echt een gaaf effect omdat de lak hoogglans is. Door deze reflectie lijkt het alsof het moederbord een centimeter of 10 van de plaat af zit.

_MG_9559.jpg
_MG_9560.jpg
_MG_9561.jpg
_MG_9562.jpg
_MG_9563.jpg
_MG_9565.jpg
 
Inmiddels draait de G3220 op nog maar 800mhz met een vcore van 0.86 :')
Ik kan je vertellen dat onderklokken eigenlijk nog net zo lastig is als overklokken ;)

Resultaat is dat hij nu met de stockfan op 30% fanspeed nu 32 graden celsius wordt met een omgevingstemperatuur van 27 graden.
ipv de 57 graden die hij nog aantikte op 3Ghz.
 
De tap is werkende!
Afgelopen dagen op campzone de tijd gevonden om het ding af te bouwen.
Helaas niet veel foto's kunnen maken van het proces.

De cpu blijft koel zolang er maar elke 3 kwartier een biertje wordt getapt.

Zie hier het resultaat.

_MG_9617.jpg
_MG_9618.jpg
_MG_9619.jpg
_MG_9623.jpg
_MG_9625.jpg
_MG_9626.jpg
_MG_9627.jpg
_MG_9628.jpg
_MG_9629.jpg
_MG_9630.jpg
 
Terug
Bovenaan